Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zoek R6 circuitmotor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zoek R6 circuitmotor

Hallo,iedereen zal me kennen als R1 Racerke,onlangs veranderd naar R6 Power,jullie zullen zich misschien afvragen waarom,heel simpel.Ik heb mijn R1 gaan uitproberen op croix,geen groot maar technisch circuitje en ik moet toegeven dat ik de R1 onderschat had kwa wenbaarheid.Vroeger reed ik met de R6 6à7 sec rapper op croix.Wat ik daar mee wil zeggen is dat ik mijn R1 wil verkopen en me weer een R6 wil aanschaffen om de circuitjes op te zoeken,mocht er iemand een R6 weten staan of iemand iets weten die een R1 wil kopen mag je me een seintje geven.Alvast bedankt aan alle forummers

Heb je wat foto's van die R1 ? Welk bouwjaar, KM etc.
    Ken misschien wel iemand :biggrin:
    Mvg

Joe
    http://www.joebar.be

Comment

Dag joe bar , deze foto's zijn wel met de racekuip,mijn motor is van 2000 en heeft 19.600 echte km op de teller staan,hij mag vertrekken voor 6000 euro,alle originele stukken zijn erbij

Comment

Ferm bakske.
        Alleen jammer dat nen R1 voor mij te klein is.

[font=Wingdings 2]é[/font]...Greetz...[font=Wingdings 2]é[/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door R6 power
          Dag joe bar , deze foto's zijn wel met de racekuip,mijn motor is van 2000 en heeft 19.600 echte km op de teller staan,hij mag vertrekken voor 6000 euro,alle originele stukken zijn erbij
          Ik zal het doorgeven. Nog een laatste vraag, je hebt toevallig geen foto's in originele toestand. Want het is om op de openbare weg mee te rijden. Ik veronderstel dat hij in originele toestand blauw is?
          Mvg

Joe
          http://www.joebar.be

Comment

Joe Bar,hier zijn enkele foto's in originele toestand,de boss uitlaten en kont zijn er wel niet meer bij

Comment

Working...
            X