Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zolder extra dagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zolder extra dagen

Voor degene die geïnteresseerd zijn , dit mailtje heb ik in de week aangekregen !

Superaktie woensdag 4 mei

Op woensdag 4 mei hebben we voor de 25 MSSZ-leden een namiddagje vrij rijden ( 5 sessies van 20 minuten ) voor de knalprijs van 70 euro. Deze sessie is dit keer wel enkel bestemd voor de ervaren circuitrijders. De minder ervaren rijders komen dit jaar zeker ook nog eens aan de beurt !

Wat moet je er voor doen ? Gewoon zeer snel mailen naar [email protected] met je naam en adres. Betalen kan voor één keer en per uitzondering ter plaatse !

Als je bij de 25 gelukkige bent krijg je van ons per kerende een mailtje ter bevestiging. We verwachten je dan woensdag tussen 10.30u en 11.30u in Zolder.

Sportieve groeten,

Hans

Status mei 2005

Woensdag 4 meiEvenement:Niveau 1 - Circuit ZolderStatus:11 plaatsen vrij
    Maandag 9 meiEvenement:Vrij Rijden - CroixStatus:Snel: 17 plaatsen vrijMinder snel: 14 plaatsen vrij
    Vrijdag 13 meiEvenement:Vrij Rijden - Niveau 1 - Circuit ZolderStatus:Snel: VOLZETMinder snel: VOLZETNiveau 1: VOLZET
    Donderdag 19 meiEvenement:Vrij Rijden - Internationale trainingen - Circuit Zolder (open uitlaten!!) Status:Vrij rijden: 20 plaatsen vrijB-Licenties: 24 plaatsen vrijA-Licenties: 20 plaatsen vrijMogelijkheid tot inschrijving ter plaatse voor licentiehouders, indien plaatsen beschikbaar.
    Voormiddag 80?
    Namiddag 100?
    Ganse dag 150?
    Vrijdag 20 meiEvenement:Vrij Rijden - Niveau 2 -Circuit ZolderStatus:Niveau 2: 6 plaatsen vrijMinder snel: 2 plaatsen vrijSnel: 11 plaatsen vrij
    Dinsdag 24 meiEvenement:Niveau 1 - Circuit AssenStatus:9 plaatsen vrij
    Woensdag 25 meiEvenement:Vrij Rijden - Circuit AssenStatus:Minder snel: VOLZET

Snel: VOLZET
    Vrijdag 27 meiEvenement:Vrij Rijden - Niveau 1+ - Circuit Zolder Status:Niveau 1+: VOLZET

Minder snel: 12 plaatsen vrijSnel: 7 plaatsen vrij
    Maandag 30 meiEvenement:Vrij Rijden - Circuit CroixStatus:Minder snel: 23 plaatsen vrij

Snel: 19 plaatsen vrij
    You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

is al posting van :biggrin:

en ben ingeschreven voor 4 mei...wie nog ?
    today is a good day to race !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iceman
      is al posting van :biggrin:

en ben ingeschreven voor 4 mei...wie nog ?
      Sorry nie gezien ! Waar staat die dan ? Was de mijne niet eerst ?:biggrin:

De Wodka gaat ook ! Had me een berichtje gestuurd , maar kan niet mee , motor is nog niet klaar !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
        Sorry nie gezien ! Waar staat die dan ? Was de mijne niet eerst ?:biggrin:

De Wodka gaat ook ! Had me een berichtje gestuurd , maar kan niet mee , motor is nog niet klaar !
        kweet het, is al plezanter als er nog iemand is die ge kent zo, kom anders is loeren he...half dagske recup

Comment

http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=2531 :tongue:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iceman
            kweet het, is al plezanter als er nog iemand is die ge kent zo, kom anders is loeren he...half dagske recup
            Recup ? Kuch kuch (help doc.) is beter , en ik spaar er een half dagje recup mee !:biggrin:

Moest 't zijn dat de moto disdag klaar is (wat ik betwijfel) dan ga ik proberen om woensdag vrij te krijgen , maar zal moeilijk worden , werk nu op den MT hé , en 't is maintenance week !!! Moet er geen tekeningetje bij maken zeker?

Verschoot er al van dat de Woyt. verlof kreeg !

Maar ga zeker proberen te komen , desnoods ga ik gaan sporten , lopen in de bossen van Hees !! :biggrin: :biggrin:

Comment

Working...
            X