Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ZX10R op circuit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ZX10R op circuit

Hey,

ik zou mij voor deze zomer nog een ZX10R aankopen van 2004 of 2005, ik lees regelmatig iets van labiele voorkant enzo, maar toch een heel snelle motor.
    Is deze onbetrouwbaar in bochten of zie ik dit verkeerd?

Wat raden jullie mij aan?

Ik ben amateur die rond de 1:48 rijd op Zolder, is deze motor aan te raden voor mij? Deel gerust jullie ervaringen...

Bedankt!!!
    [font=Palatino Linotype]Riding a race bike is an art - a thing that you do because you feel something inside.[/font]

Re: ZX10R op circuit

Nen amateur die 1:48 rijdt op Zolder -> das al ni slecht he
    Heb zelf géén ervaring met ZX-10'tjes, maar ze staan wel bekend om hun bullig topvermogen Onderin nx om dan opeens de hel te laten losbarsten! Een moto voor mannen met borsthaar en grote b*llen
    Maar als je 1:48 kunt knallen zult ge da wel de baas kunnen
    Ne goeie stuurdemper erop die goe werkt en das een bommeke (den originele is naart schijnt meer een pomp).
    Ride like a devil,... Feel like a God!
    Ride it like you stole it!
    http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg

Comment

Haha ok dat is een duidelijke uitleg...

Je hebt er geen ervaring mee maar wet wel dat het precies een stevige motor is
      Dus onderin vrij hevig zeg je...
      Geen verhalen van e stabiliteit in de bochten?

Alvast bedankt!
      [font=Palatino Linotype]Riding a race bike is an art - a thing that you do because you feel something inside.[/font]

Comment

die stabiliteits verhalen slaan eerder op de 06-07 reeks (die met die uitlaat onder het gat)
        de 2004 -2005 versie (eerste zx10r) is dezelfde revolutie als de 2011 nu.