Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie regio antwerpen doet er circuit-rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie regio antwerpen doet er circuit-rijden

collega motorrijder gezocht met vervoer voor vrij-rijden of circuit dag op zolder, mettet ,croix, nordschleife zegt maar welke datums en dan kan ik zien of er nog plaats is dank bij voorbaat

Re: Wie regio antwerpen doet er circuit-rijden

ik denk dat het makkelijker is dat ge u een remorkseke aanschaft, alhoewel samen rijden natuurlijk ook altijd leuk is. De zware verhalen achteraf in het busje zijn zeker even straf als de toeren zelf :-). Spijtig genoeg zit mijn busje bijna altijd vol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door archi
      Spijtig genoeg zit mijn busje bijna altijd vol.
      Dienst uitzonderlijk vervoer !

Comment

en ne keer voorstellen kan ook wat doen aan de replykes
        Bike History: - GSXR600 Srad 1998 - GSXR750 Srad 1997 - GSXR600 K1 - FZ1 2009 - Tracer 900 2015 - vandaag: MT-09 2019 Ice Fluo.
        Track: GSXR600 K1 - R1 2005 - Niets meer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zjoe
          collega motorrijder gezocht met vervoer voor vrij-rijden of circuit dag op zolder, mettet ,croix, nordschleife zegt maar welke datums en dan kan ik zien of er nog plaats is dank bij voorbaat
          ben van berlaar heikant en ik doe voorlopig al de dagen van intertrack behalve die in samenwerking met clubmot

Comment

Ben van antwerpen maar kan helaas maar 1 motor vervoeren met mijn race caravan haha...

Comment

Turtle had je die klaar gekocht of verbouwd en zoja waren daar al ergens foto's van ??
              Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
              Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
              als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door podo Bekijk Berichten
                ben van berlaar heikant en ik doe voorlopig al de dagen van intertrack behalve die in samenwerking met clubmot
                Beste,
                Ik zie dat deze post al enkele maanden oud is, maar doe je nog steeds alle trackdays van Intertrack? Een beetje specifieker die van 28-28/07? Als je nog een plaatsje vrij moest hebben voor motor en/of rijder zou dat enorm geapprecieerd worden Ik woon trouwens ook niet ver van u.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif Bekijk Berichten
                  Turtle had je die klaar gekocht of verbouwd en zoja waren daar al ergens foto's van ??
                  Ze hebben dat zelf gedaan en ik moet zeggen, das heel netjes gedaan.
                  Heb het de vorige keer eens getimed, en op 1,5 min staat de motor uit de caravan
                  [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky-D Bekijk Berichten
                    Ze hebben dat zelf gedaan en ik moet zeggen, das heel netjes gedaan.
                    Heb het de vorige keer eens getimed, en op 1,5 min staat de motor uit de caravan
                    Inderdaad, op 1,5min was zelfs het luik er terug in en op slot
                    Neen, er zijn op internet nog geen foto's van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Turtle Bekijk Berichten
                      Inderdaad, op 1,5min was zelfs het luik er terug in en op slot
                      Neen, er zijn op internet nog geen foto's van.
                      Ik ben van Sint Job en ik rijd naar Zolder den 23ste augustus en ik heb nog een plaats in den Daro trailer .
                      0478/633990 . Grtz
                      daro motorshop.be

Comment

Ik zoek geen vervoer he Daro

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡