Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powercommander, nodig of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Powercommander, nodig of niet?

Hey,

op mijn net aangekochte ZX10R (vooral op circuit) staat geen powercommander.

Nu is mijn vraag of jullie mij dit ten zeerste kunnen aanraden te plaatsen of niet?
    Op mijn vorige motor stond dit al, dus kan uit ervaring niet spreken wat het verschil zonder of met te rijden.

Natuurlijk is dit niet goedkoop, Is dit zijn geld waard en zo ja, wat zijn de echt voordelen op het circuit?

Bedankt!
    [font=Palatino Linotype]Riding a race bike is an art - a thing that you do because you feel something inside.[/font]

Re: Powercommander, nodig of niet?

Hangt er vanaf wat ge wilt doen
    - uitlaat (volledig systeem)
    - luchtfilter
    - ???

Reken al op een kost van +/- 700€ PC + afstelling.
    Als het neerkomt op rondetijden kunt ge het meeste tijd winnen met goede banden en remmen ik weet niet of er al stalen remleidingen en/of andere rempomp op staat maar zo niet zou ik eerder hiervoor opteren
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Hey,

staat idd een termignoni op, K&N luchtfilter,stalen remleiding en ook andere rempomp.

Nuttig met deze zaken op de motorfiets?
      [font=Palatino Linotype]Riding a race bike is an art - a thing that you do because you feel something inside.[/font]

Comment

Je kan die eens op een testbank laten zetten om te kijken of het de moeite is een PC te plaatsen.
        Nadeel is dan wel dat je eerst die run moet betalen.

Meestal wel door de uitlaat (zit er nog een cat op?) + luchtfilter.
        (Die van mijn rijdt alvast wel soepeler na het plaatsen van de PC met akrapovic uitlaat (incl.cat-vervanger) + k&n luchtfilter - een run toont nu een mooie lijn zonder dip maar een run van voor de PC heb ik niet.)
        Is life real or just a dream?
        Yamaha R1 '08
        Zolder - Mettet - Franco - ...
        A racer never looks back

Comment

Als er nog geen pc opsteekt zou ik dit zo snel mogelijk laten doen want uw blokske draait nu wss veel te arm wat schade kan veroorzaken. Ze hebben me verteld dat een uitlaat demper geen probleem is en dat ge dan geen pc of dergelijke moet steken maar dat het vooral MOET als je een vrijere luchfilter steekt omdat dit het lucht/benzine mengsel beïnvloed
          De regel waarbij een pc of dergelijke altijd moet gestoken worden volledige uitlaat lijn, luchtfilter of combinatie.
          Dit is tenminste wat ik altijd gehoord heb
          Never forget who helped you!
          Never forgive who fu*ked you.
          Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46
            Als er nog geen pc opsteekt zou ik dit zo snel mogelijk laten doen want uw blokske draait nu wss veel te arm wat schade kan veroorzaken. Ze hebben me verteld dat een uitlaat demper geen probleem is en dat ge dan geen pc of dergelijke moet steken maar dat het vooral MOET als je een vrijere luchfilter steekt omdat dit het lucht/benzine mengsel beïnvloed
            De regel waarbij een pc of dergelijke altijd moet gestoken worden volledige uitlaat lijn, luchtfilter of combinatie.
            enne zit daar geen lamba sonde op?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46
              http://www.bikeshop-online.be/
              www.trackdays.be

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍