Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hotel of bed and breakfast gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hotel of bed and breakfast gezocht

Weet er soms iemand een goed(koop) hotelleke of bed and breakfast in de buurt van folembray.
    Of toch in de richting ervan. Mag gerust nog een half uurke rijden zijn naar het cirucit, maar zo moet ik toch niet om 5 of 6 uur 's morgens vertrekken.
    Yamaha R1 2004

Re: Hotel of bed and breakfats gezocht

breakfats?? 's morgens mcdonalds ofwa?

Comment

Re: Hotel of bed and breakfast gezocht

oeps, ni gezien.

Aangepast
      Yamaha R1 2004

Comment

heb daarnet eens geken op booking om te zien of er iets betaalbaar tussen zit en het valt goed mee...
        van 50 euro tot...de hotels zijn wel op kleine afstand van folembray zelf maar niet overdreven...
        ga mischien ook eens deze optie pakken
        one life,ride it...!!!

Comment

Heb ook effe gekeken op booking en heb daar een hotelkamer geboekt aan 55 € ontbijtje inbegrepen.
          Op 38 min van het circuit.
          Op die manier kunnen we de avond voordien rustig oprijden en kunnen we uitgerust aan de dag beginnen
          Yamaha R1 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benny2909
            Heb ook effe gekeken op booking en heb daar een hotelkamer geboekt aan 55 € ontbijtje inbegrepen.
            Op 38 min van het circuit.
            Op die manier kunnen we de avond voordien rustig oprijden en kunnen we uitgerust aan de dag beginnen

der is in de gebure daar ook ne formule 1
            goedkoop en genoeg comfort om eene nacht te slapen

Comment

AUBERGE DU ROND D'ORLEANS op een paar kilometer van het circuit. Heb ik al meerdere keren gelogeerd. Je kan er ontbijten maar ik ga steeds in folembray ciry naar de bakker achter croissants....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgens
                AUBERGE DU ROND D'ORLEANS op een paar kilometer van het circuit. Heb ik al meerdere keren gelogeerd. Je kan er ontbijten maar ik ga steeds in folembray ciry naar de bakker achter croissants....

Vorige week gezien dat dit dicht is

Hotel Belle Vue in Coucy le Chateau (3km van fol) is een waardige vervanger.
                44€/nacht, ontbijt = 7€

Aan de overkant van thotel is een goei pizzeria

Best reserveren want er zijn daar regelmatig middeleeuwse spellekes...

+33 3.23.25.69.70

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deuce

Vorige week gezien dat dit dicht is
                  Dicht zoals in "wij zijn op vakantie" of dicht zoals "gaat niet meer open wegens faillisement"?

Dat zou balen zijn, was nog zo makkelijk vlakbij het circuit.....

Comment

Ik denk eerder dicht als in "gaat niet meer open wegens faillisement" want heb een mail gestuurd en hun mail werkt ook niet meer.
                    Yamaha R1 2004

Comment

Dit moet ik in het oog houden. Wegens ik ook naar Folembray ga den 28/05.

Comment

Auberge Orléans is idd definitief dicht wegens faillissement. Die kerel zocht vorig jaar reeds een overnemer.

Hotel Belle Vue is best ok. s avonds kan je je auto met motor op een afgesloten binnenplaats vh hotel parkeren
                        Ook de keuken is zeker niet slecht. het "middeleeuws" menu voor 20€ is zeker aan te raden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stenebrug
                          Auberge Orléans is idd definitief dicht wegens faillissement. Die kerel zocht vorig jaar reeds een overnemer.

Hotel Belle Vue is best ok. s avonds kan je je auto met motor op een afgesloten binnenplaats vh hotel parkeren
                          Ook de keuken is zeker niet slecht. het "middeleeuws" menu voor 20€ is zeker aan te raden

Heb je meer gegevens van Belle vue, adres of website misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgens
                            Oorspronkelijk geplaatst door stenebrug

Heb je meer gegevens van Belle vue, adres of website misschien?
                            http://www.hotel-bellevue-coucy.com/

Comment

Net ff gekeken op viamichelin en de afstand van dit hotel naar t circuit is ook maar 5.5km. Zeker uitproberen de volgende keer ik ga!

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎