Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grote/lange mensen en circuit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• grote/lange mensen en circuit

Wie van jullie is er ook tussen de 1.90-2.00 en rijdt regelmatig op circuit??

Ikzelf ben dus 1.99 (met nog eens vrij lange benen voor die lengte) en ben een beetje aan't uitkijken
    wat de volgende circuitmoto zou kunnen zijn.
    Momenteel rij ik op een VTR en dat bevalt wel maar wil toch meer...

Maar ben dus benieuwd naar welke moto's jullie rijden en wat de bevindingen zijn?
    (mogelijke opties en jaartal erbij graag, want blijkbaar zijn sommige jaartallen groter/kleiner van frame.)

600RR, 1000RR (honda-BMW), R6, R1, Gixxers, KTM, ....

thanks
    Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.

grote/lange mensen en circuit

Hey

1,90 hier, mijn gerief staat in men signature :-)

B
    '07 Yamaha Raptor (SOLD)
    '08 Triumph Daytona 675 SWA Edition (SOLD)
    '08 Yamaha WR 450 F (SOLD)
    '01 Aprilia RSV Mille R - circuit trim (SOLD)
    '09 Aprilia RSV 4 Factory (SOLD)
    '11 Aprilia RSV 4 Factory APRC SE

Comment

Re: grote/lange mensen en circuit

ik kon Erken toch nie volgen op zen srad 750. en da's ook gene kleine mens
      Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

1.90 m en bol met een gsxr600k6
        Tot hiertoe de enige 600 waar ik nog een beetje comfortabel op zit. Ook al ziet het er op foto soms uit alsof ik op een pocketbike zit

Comment

Nico, ge wilt niet weten hoe RaceTech eruit ziet op zijn VTR, dat is gene pocketbike maar een schaalmodelleke
          Common sense is like deodorant.
          The people who need it most never use it.

Comment

Voor degene die het willen weten hoe mijn schaalmodelleke (aka VTR) eruit ziet met mij erop

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DEVart
              Hey

1,90 hier, mijn gerief staat in men signature :-)

B

en gij paste op een 675 daytona?
              Nice!
              Maar denk dat dat echt wel wat te klein gaat zijn voor mij, alhoewel dat samen met de 600RR wel een van de mooiste circuitbikes zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z146
                Tot hiertoe de enige 600 waar ik nog een beetje comfortabel op zit.

heeft de K6 dan een andere zithouding dan de andere Gixxers?
                Want dan noteer ik em alvast.
                thx!

Comment

Denk dat ik liefst bij een 600/750 zou willen uitkomen maar weet iemand hoe de zitruimte is op vb

600rr vs 1000rr
                  r6 vs r1
                  gix600 vs gix1000

dus iemand die met beide gereden heeft op circuit?

Uiteindelijk weet ik ook wel dat ik ga moeten passen en das ook het plan.
                  Maar is altijd handig om al wat ervaringen, vooraf, bij elkaar te krijgen. (evt zelfs tips)

Had vb van iemand opgevangen dat de KTM's over't algemeen heel ruim bemeten zijn.
                  Dit zou samenhangen met feit dat hun testpiloot zelf 1.90 is.
                  Maar bij een RC8 vrees ik dan weer voor het feit dat hij als circuitmoto veel duurder gaat zijn als de gemiddelde japanner.(ivm stukken, kuipjes en reserveonderdelen)
                  (praten hier zowieso over occasie hé )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RaceTech
                    Tot hiertoe de enige 600 waar ik nog een beetje comfortabel op zit.

heeft de K6 dan een andere zithouding dan de andere Gixxers?
                    Want dan noteer ik em alvast.
                    thx!
                    Niet dat ik weet maar in vergelijking met een 600 van een ander merk zat deze mij het minst extreem.
                    Was al goed te doen met de originele voetsteunen maar nu met de verstelbare aftermarketset van pptuning nog veel beter. Voetsteunen staan nu iets meer naar achter en ook iets hoger dus mijn knieën blijven nu iets lager tegenover vroeger. Kom hem gerust eens passen als je me ziet op een circuitdag

Comment

ik meet 190cm, rij zelf met een cbr954rr (zithouding is voor mij goed). Ik rij nu de NBC met een R6 en moet zeggen dat het eigelijk ook goed zit (tot mijn eigen verbazing :-)), bijkomend rijd dat ding als een fiets in vergelijking met de 954.
                      Je moet alleen niet te veel gaan spelen met de voetjes, ik heb eens op een R6 gezeten waar de voetjes hoger van stonden en daar geraakte ik zelfs niet mee gedraaid. Ik weet ook dat de zx6r goed zit als je aan de grote kant bent.

Comment

Kom hem gerust eens passen als je me ziet op een circuitdag
                        Super!

Oorspronkelijk geplaatst door archi
                        Ik rij nu de NBC met een R6 en moet zeggen dat het eigelijk ook goed zit (tot mijn eigen verbazing :-)), bijkomend rijd dat ding als een fiets in vergelijking met de 954.
                        en welk modeljaar R6 is dat?

**edit**
                        (Hebt net zelf gevonden op jullie site, modeljaar 99 dus )

Comment

Broer van Blutske is ook ergens in de 1.90m en rijdt op een CBR600R op circuit(en op een verlaagde F650 tijdens de slipcursus )

Comment

ook ergens in de 1.90m en verlaagde F650 tijdens de slipcursus

die heeft dan het omgekeerde van mijn probleem
                            groot bovenlichaam en korte beentjes?

Comment

1999 -2000 het is een beetje een mix :-)

Comment

Working...
                              X