Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Folembray

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Folembray

Beste, dit komende weekend rij ik voor eerste maal op folembray en heb daarom volgende vragen.
    1 Open uitlaat toegelaten? waarschijnlijk wel maar toch zekerheid aub
    2 stroomvoorziening bandenwarmers?
    3 tandwielverhouding voor R6 2007 iemand idee? ik rij in mettet steeds met een 49 achter en die is perfect en in zolder rij ik met 47.
    Heb 46-47-48-49 liggen. welke het beste? iemand ervaring?

Vriendelijke groeten
    mailen mag naar [email protected]

Oorspronkelijk geplaatst door kennethR6 Bekijk Berichten
    Beste, dit komende weekend rij ik voor eerste maal op folembray en heb daarom volgende vragen.
    2 stroomvoorziening bandenwarmers?
    3 tandwielverhouding voor R6 2007 iemand idee? ik rij in mettet steeds met een 49 achter en die is perfect en in zolder rij ik met 47.
    Heb 46-47-48-49 liggen. welke het beste? iemand ervaring?

Vriendelijke groeten
    mailen mag naar [email protected]
    Daar is niets.

Géén open uitlaten
    Géén stroomvoorziening
    Géén aangelegde parking
    Géén tandwielverhouding

Comment

Daar is niets.

er is wel een prachtig circuit
      en bomen, veel bomen, kiezeltjes, vettige grond en soms ook motorijders en zelfs motorijdsters

Maar idd...niets van uw vragen
      en op uw tandwielzaken kan ik ook nie antwoorden maar zal wel iemand langskomen die met een R6 daar rondrijdt.
      if you don't succeed at first, skydiving ain't for you!

Comment

Idd. Moeten ze nu enkel nog de parking verharden dan was het daar de max. Voor stroom kunnen we nog een groepke meepakken maar ne lap asfalt gaat moeilijk worden.

Comment

rij op fol en mettet ook met dezelfde tandwielverhouding (wel met een cbr600) en dat werkt prima.
          'k Zou alvast zeker niet kleiner gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kennethR6 Bekijk Berichten
            Waarom zou dit waarschijnlijk wel toegelaten zijn ?

Van alle 'dichtbij' circuits is er maar 1 waar dit toegelaten is (Croix en ternois), alle andere circuits hanteren limieten, van een beetje streng (Clastres) tot belachelijk streng (Zolder).

Op Folembray zeker db-killer maar das geen garantie, als ze em meten en ze vinden em te luid kom je er niet op. Originele uitlaat is de enige garantie dat je zeker mag rijden....
            Check out : http://www.trackdays.be

Comment

Working...
            X