Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scott Redding op Mettet 19/06

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Scott Redding op Mettet 19/06

Vandaag iemand op Mettet aant bollen ? Redding komt daar testen met de moto2, ideale moment om wat te slipstreamen

Zeker dat het met de moto2 is ? Dacht dat die gasten niet mochten testen buiten de officiële testdagen of is dit enkel voor de motogp ? Kan mij vaag herinneren dat er vorig jaar iemand een sanctie gekregen heeft wegens het lesgeven op Monza een paar dagen voor de race. Dacht dat het een italiaan was maar kan het mij niet meer herinneren. Andrea Iannone mischien ?

Comment

Heb met Xavier Simeon eens samen gereden op Franco (lees: hij knalde mij voorbij) en hij reed ook op een gewone cbr600rr en geen moto2. Gregory Fasté reed daar toen ook rond, was een leuke dag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z146 Bekijk Berichten
        Zeker dat het met de moto2 is ? Dacht dat die gasten niet mochten testen buiten de officiële testdagen of is dit enkel voor de motogp ? Kan mij vaag herinneren dat er vorig jaar iemand een sanctie gekregen heeft wegens het lesgeven op Monza een paar dagen voor de race. Dacht dat het een italiaan was maar kan het mij niet meer herinneren. Andrea Iannone mischien ?
        het is met zijn moto2 moto blijkbaar, die van monza kwam omdat je binnen 2 weken van race niet op het circuit waar het race wordt gehouden mag rijden, maar dacht dat dit de Wsbk was.....

1.07 aan het rondetijden in de voormiddag.... niet slecht voor een amateur
        R.I.P Marco #58
        http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

1.07 op circuit met een 30-tal andere rijders...
          Daar kan nog gemakkelijk ne second of 5 af ;-)

Ik zou hem wel eens willen zien rijden op een vrije baan

Comment

Damn die zou ik wel eens bij mij in de groep willen al ist maar om een bocht of 3 aan te pikken Wa fotokes : http://www.facebook.com/media/set/?s...6926827&type=1

Schone db killer !

Team had gerepleyed dat het niet de bedoeling was een snelle tijd te zetten, 1.07 is dan al ni slecht zou ik denken....

Comment

ja ja heb hem ook gezien vandaag nie normaal om die kerel rond te zien vliegen
              Bijgevoegde bestanden
              Last edited by maniak; wo. 20 jun. '12, 18:05.

Comment

Yep, ik heb de eer gehad mij even te laten passeren ... gevolgd door een mooi zicht op een elbow-down in de dubbele linkse na start/finish.
                Mijne maat heeft een mooi remmanoeuvre na het recht stuk op video staan, maar dan ging mijnheer wel mooi rechtdoor in het grind

Comment

Als de nr 46 van gisteren op Mettet hier op 't forum zit ... je hebt een schoon fotoke waarbij jij net Scott Redding binnendoor pakt
                  scott_redding_mettet.jpg

en hier ééntje waarbij hij op de achtergrond eventjes het gras opzoekt.
                  scott_redding_mettet_offroad.jpg

Met dank aan http://www.persracing.com/frame.php?itemId=390745, waar je alle foto's van gisteren kunt bekijken. Me = nr 49.

@ admin: als de foto's niet kunnen qua copyright op 't forum smijt je ze er maar af.

Comment

zo ziet ge eens goed het verschil in zithouding tussen ne pro en ne recreant
                    if you obey all the rules
                    you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
                    yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
                    suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door r4ce_e3nd Bekijk Berichten
                      Heb met Xavier Simeon eens samen gereden op Franco (lees: hij knalde mij voorbij) en hij reed ook op een gewone cbr600rr en geen moto2. Gregory Fasté reed daar toen ook rond, was een leuke dag.

Met Xavier Simeon op Mettet. Was precies of ik stil stond
                      sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B-Gone Bekijk Berichten
                        zo ziet ge eens goed het verschil in zithouding tussen ne pro en ne recreant
                        die recreant zit voor die bocht wel echt recht hoor!! uw knie leggen daar is toch bijna een automatisme zou ik zo zeggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk Berichten
                          die recreant zit voor die bocht wel echt recht hoor!! uw knie leggen daar is toch bijna een automatisme zou ik zo zeggen
                          idd zit precies wel wreed recht. maar ik krijg mijne knie ook nie aan de grond zulle of tis dak der bij gaan liggemaar rij dan ook nie bij experts
                          if you obey all the rules
                          you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
                          yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
                          suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Working...
                          X