Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Circuit Almeria - te doen met weinig pk's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Circuit Almeria - te doen met weinig pk's

Heeft er iemand al eens op het circuit van Almeria gereden?
    Ik heb misschien de kans van dat eens te doen, maar ik heb maar 70 paardjes in mijn SV'ke zitten en vroeg me af of dat wel OK is voor dat circuit?
    Dat ik op't recht stuk voorbijgestoken word vind ik niet erg, maar ik zou toch graag meekunnen in de bochten
    Common sense is like deodorant.
    The people who need it most never use it.

Het valt te zien in welke groep he. Het is de piloot die het belangrijkste is, niet de moto. Ge zult toch met uwen sv ook sneller zijn dan sommige op hunnen r1.

Comment

hmmm, is toch een héél vloeiend circuit met een heel lang recht stuk he. (moest je je niet herinneren, ben daar op huwelijksreis geweest in maart he ). Is wel een heel leuk circuit met enkele blinde bochten en totaal niet vermoeiend (na 4 dagen hadden ze mij daar gerust nog een week mogen houden, ook totaal geen spierstijfheid gehad oid). Het rechte stuk is een tijdlang alles open voluit in 6de versnelling.
      De piloot is inderdaad nog altijd 't belangrijkste, maar ik vind het geen ideaal circuit voor zo'n moto'ke hoor... (jammer genoeg)
      http://s4.postimage.org/2f4mo961w/trackdayslogo.gif

Comment

Vermogen maakt weinig uit voor de snelheid IN de bocht. Het verschil zal m zitten hoe snel je aan de volgende bocht bent en hoe snel je weer weg bent maar in de bocht zelf....

Comment

ik heb me geamuseerd met men sv (n 650) op mettet, maar zag me daar totaal nog niet mee op zolder rijden, laat staan dat't nog langer is...
          Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

Zolder vind ik toch nog lollig met de SV hoor
            Common sense is like deodorant.
            The people who need it most never use it.

Comment

Zolder is idd nog iets, maar Almeria heeft veel langere, vloeiende bochten. Nu ja, toen ik er geweest ben was er volk van elk niveau, belangrijkste is dat je je amuseert...
              http://s4.postimage.org/2f4mo961w/trackdayslogo.gif

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Retr0 Bekijk Berichten
                ik heb me geamuseerd met men sv (n 650) op mettet, maar zag me daar totaal nog niet mee op zolder rijden, laat staan dat't nog langer is...
                lol, ik rijd met met 250'ke (met minder pk) wel op Francorchamps in de gevorderde groep, waar het snelheidsverschil tot 100km/u oploopt op de kemmel
                so what dat ze me daar voorbij vliegen, 't plezantste is dat ik op de terugweg naar beneden den helft terug pak

Comment

Ik zou het zeker niet laten Fodel om er met de SV te gaan rijden. Tja, rondetijden zullen niet schitterend zijn door het tijdsverlies op het rechte stuk, maar ik denk (allez, ben zeker) dat je daar niet van wakker zult liggen .
                  Voor de rest zijn er idd wel wat vloeiende bochten maar bijlange geen 'volgas-bochten', dus zeker geschikt voor den SV.

In vergelijking met Franco is het heel wat trager, op Franco heb je heel veel stukken waar je een ganse tijd vol gas geeft, op Almeria niet .
                  Check out : http://www.trackdays.be

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎