Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluidsnormen Circuit Assen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geluidsnormen Circuit Assen.

Ik ben van plan om half augustus, samen met de NBC race in Assen een dagje vrij rijden te boeken. Dit echter originele uitlaat.
    Aangezien ik met mijn open lijn + db killer meer als 95db heb (denk een 100-105) vroeg ik me af of het voor mij wel interessant is. Zijn ze daar strenger of niet?... Heb al verschillende meningen gehoord.
    SOLD: Suzuki gsx-r 600 k8: Picture
    NEW: Yamaha R6 2019

met een db killer nog meer dan 100db lijkt me straf.
    in elk geval werkt assen sinds een paar jaar met een zak decibels.

dwz als de zak vol is heeft iedereen gedaan met rijden. (is nog niet gebeurt tot hiertoe) ik rijdt ook met een akra lijn met db killers.. geen probleem daar waar ik vroeger met een originele uitlaat konstant de zwarte vlag kreeg toen werkte assen nog niet met de zak decibels.
    indien je toch probeert te rijden zonder killers wordt je alsnog verwittigd aangezien ze ook iedereen apart meten.

grtz
    Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

Ja dit had ik ook al gehoord. En iemand anders zei me dan dat ze redelijk streng zijn...
      Vorige week zondag 103db gemeten in zolder. Moto maakt gewoon ongeloofelijk veel lawaai. Zelfs met db killer
      SOLD: Suzuki gsx-r 600 k8: Picture
      NEW: Yamaha R6 2019

Comment

Working...
      X