Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dilemma

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dilemma

Ik weet ni goed wat te doen.
    Ik rij maandag naar Croix maar ben aant twijfelen of ik nu de GSX-R ga mee nemen of de SV
    Den SV staat te koop maar heb er zelf nog nooit mee op circuit gereden, en wil dat toch wel eens geprobeert hebben voor hij de deur uit gaat.
    Ik denk dat dit echt wel leuk is om eens mee op Croix te rijden.
    Aan de andere kant wil ik men nieuwste aanwinst ook wel eens testen en zou ik dus ook wel met de GSX-R willen gaan.
    Maar tis dus een 750cc en denk dat dit een beetje te bruut is om u echt te amuseren op Croix ( Ook omdat ik hem nog niet ken )
    Ik kan ze natuurlijk ook met 2 mee nemen, maar vindt dat precies wat dom omdat ik toch maar met 1ne kan rijden.
    [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Dilemma? das een luxe probleem ja,ik zou ze toch alle 2 meenemen als ge plaats hebt.
    En waar blijven die foto's van de nieuwe aanwinst?
    Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
    Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Die staan hier al ergens, maar zal ze hier ook nog wel eens posten.
      34pe140.jpg

Momenteel staat hij er wel zo bij omdat ik eerst de kuipen aan het herstellen ben, want deze kant was redelijk om zeep.
      DSC01582.jpg
      [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schnitzer Bekijk Berichten
        Dilemma? das een luxe probleem ja,ik zou ze toch alle 2 meenemen als ge plaats hebt.

Waarom zou je niet met alle twee kunnen rijden?
        Dat is toch geen probleem.
        BOCHTENPIKKER

Comment

Omdat er mischien problemen zouden zijn met de inschrijving of verzekering ???
          Bij Inter-track heb ik dat wel eens gedaan met de 2 gixxers, maar hier weet ik het dus niet.

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

gewoon alle 2 meepakken!

greets
            BMW R1100GS!
            RIP Hellraiser!
            ONLY THE GOOD DIE YOUNG!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky-D Bekijk Berichten
              Omdat er mischien problemen zouden zijn met de inschrijving of verzekering ???
              Bij Inter-track heb ik dat wel eens gedaan met de 2 gixxers, maar hier weet ik het dus niet.
              Gewoon alle 2 meenemen, de inschrijving en of verzekering staat op uw naam en niet op uw moto dus al rijd ge elke sessie met nen andere moto dan maakt dit voor de organisatie nog niks uit.
              Never forget who helped you!
              Never forgive who fu*ked you.
              Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Ja indd. ik denk voor een circuit als Croix de SV veel leuker gaat zijn.
                Daarom dat ik hem wel ga mee nemen.
                Laad ze gewoon allebei op en zal ginder wel zien.

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Working...
                X