Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

R6 2007 full akra op circuit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • R6 2007 full akra op circuit

    Hellow 2fasters,

    Ik zit met een vraag ivm DB's op circuit.

    Ik ben van plan mij een R6 2007 te kopen met een volledige akra lijn erop om uiteindelijk enkel op circuit te gaan gebruiken.
    Het rare van alles is dat er geen powercommander op zit of andere luchtfilter. (dit terzijde)

    Nu vraag ik mij af of er een probleem zou zijn om met deze volledige lijn op circuit te gaan rijden, wel met db-killer erin natuurlijk.
    Of is het beter de originele demper op de akralijn te plaatsen en een pwrcmdr + luchtfilter.
    Of gewoon volledig origineel zetten en de akra lijn verkopen.

    Begrijp eigenlijk niet waarom men volledige lijnen blijft verkopen, aangezien erop staat "enkel voor circuit" en uiteindelijk mag je er niet mee op circuit.

    Alvast bedankt voor jullie info en feedback!
    Yamaha XSR900

  • #2
    gewoon akra eraf en stnd erop.
    Minder problemen met stnd (zeg nooit nooit).
    En de akra verkopen aan een straatrijder en met dat geld
    heb je al een aantal circuitdagen betaald (inschrijving)

    Ik heb na aankoop van de gix ook direct een stnd uitlaat gezocht en de akra eraf gehaald.

    Voor die paar miezerige pk's meer moet je het niet doen,
    zonder afstelling heb je wss minder!
    if you don't succeed at first, skydiving ain't for you!

    Comment


    • #3
      met een standaard R6 zal je ook problemen hebben kwa geluid, dus lekker een pc3 of 5 en een andere luchtfilter erin en knallen maar!!
      R.I.P Marco #58
      http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

      Comment


      • #4
        afstellen met een pc3 of 5.
        en demper erin. Met std uitlaat kan je ook vodden hebben

        Comment


        • #5





          Heb ook een volledige akra lijn meer pk en rechtere lijn, veel beter nu. Met de db killer erin nog nergens problemen gehad! Zolder is inderdaad altijd prijs.


          Oorspronkelijk geplaatst door skippy79 Bekijk Berichten
          met een standaard R6 zal je ook problemen hebben kwa geluid, dus lekker een pc3 of 5 en een andere luchtfilter erin en knallen maar!!
          http://www.bikeshop-online.be/
          www.trackdays.be

          Comment


          • #6
            Op Zolder kun je met beide problemen hebben.
            Op de meeste andere circuits ga je met dB killer geen probleem hebben.
            Ik heb voor Zolder een grote originele demper aangepast voor mijn Akra lijn,en voor de rest rij ik met dB killer.
            In mijn geval is het geen R6 maar ik weet toch iemand die dat met een '06 R6 ook deed,en die had nooit problemen in Zolder.
            BOCHTENPIKKER

            Comment


            • #7
              Zolder is een geval appart.

              Ik heb ook R6 2006 nergens problemen met de akra.
              Juist zolder. (het hangt er vanaf van dag tot dag)
              www.ultimatebikeservice.be

              Comment


              • #8
                Ik denk inderdaad dat ik gewoon de originele zal steken en mss een luchtfilterke dat DB verminderd.

                Of is dit geen goed idee?

                Dus binnekort een full akra te koop voor een R6 vanaf 2006

                K zie het niet zitten om een pwrcmdr te steken en te beginnen prullen om uiteindelijk van circuit gehaald te worden
                Yamaha XSR900

                Comment


                • #9
                  Beter allen op open dagen gaan rijden op zolder dan zijt Gé echt zeker. Ik zou die lijn echt houden!
                  http://www.bikeshop-online.be/
                  www.trackdays.be

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door brino Bekijk Berichten
                    Beter allen op open dagen gaan rijden op zolder dan zijt Gé echt zeker. Ik zou die lijn echt houden!
                    Idd.. gisteren nog lekker gaan knallen (of iets dat er op moet trekken) op Zolder met een yoshi lijn van +108db ...

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door brino Bekijk Berichten
                      Beter allen op open dagen gaan rijden op zolder dan zijt Gé echt zeker. Ik zou die lijn echt houden!


                      Mja mss maar dan komen er een pak extra kosten bij pwrcmdr, K&N, afstellen en dan gaat de molen weer aan het draaien :-)

                      Voor de centen die ik krijg van de uitlaat kan ik men veren upgraden of circuitkuipen kopen.

                      BTW mocht er nog iemand circuitkuipen hebben voor R6 2007, laat gerust iets weten met prijs.
                      Yamaha XSR900

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk Berichten
                        Mja mss maar dan komen er een pak extra kosten bij pwrcmdr, K&N, afstellen en dan gaat de molen weer aan het draaien :-)

                        Voor de centen die ik krijg van de uitlaat kan ik men veren upgraden of circuitkuipen kopen.

                        BTW mocht er nog iemand circuitkuipen hebben voor R6 2007, laat gerust iets weten met prijs.
                        Steek dan alles origineel want met zo een stille luchtfiler gaat er ook wa afstelwerk aan te pas komen. En dan is de kans dat hij te arm draaid. Dat wil je zeker niet
                        http://www.bikeshop-online.be/
                        www.trackdays.be

                        Comment


                        • #13
                          uiteindelijk ben je volledig origineel meestal van alle prul vanaf en denk dat je idd meer gaat hebben aan circuitkuipen (valt goedkoper)
                          of al een deel circuitinschrijvingen betaald tov nog extra geld uitgeven (aan goeie afstelling +-200euro en powercommander van paar 100euro) om dan een paar pk's te winnen of een nog mooier koppelverloop te hebben?

                          Ik had al een PC USB op de Gix toen ik em kocht en heb die gewoon laten afstellen op de originele uitlaat.
                          (Akra eraf)
                          Op die manier had ik minste kans op zever op eender welk circuit...

                          Op de KTM is de akra er ook af...maakte gewoon teveel herrie en ik knal liever zonder aandacht op de baan
                          (en ook makkelijker als je in Duitsland wil gaan toeren)

                          maar is een persoonlijke keuze wss.
                          Last edited by Blue; vr. 24 aug. '12, 18:00.
                          if you don't succeed at first, skydiving ain't for you!

                          Comment


                          • #14
                            bij de R6 van 2007 is het, het aanzuiggeluid wat de boosdoener is. Ik weet dat Johan Larmenier zijne R6 Zolderproof was. Als ik me niet vergis was de oplossing een bepaalde mouse. Enne aan zijn rondentijden te zien kan je niet echt zeggen dat hij de gaskraan dichtdraaide.
                            Don't get mad, get even!

                            Comment


                            • #15
                              Acra lijn zeker houden jong! Zal wss stiller zijn met DB killer dan origineel.
                              Motor gaat veel beter rijden als hij afgesteld is!
                              Ik heb ook een volledige lijn op mijn cbr en nergens geen problemen.
                              http://i48.tinypic.com/jffe9u.gif

                              Comment

                              Working...
                              X