Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Livio Loi domineerd in BRNO

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Livio Loi domineerd in BRNO

Ja wadde!!!!
    Wat een sensatie om te zien.
    Race 1; heel de tijd op kop maar opt laatste toch nog gepaseerd daar Karel hanika.
    Race 2; Op 2 rondes tij van 13de plaats naar 1ste.
    Ronde na ronde zette hij de snelste tijd, met in de 11de ronde rood afgevlagd te worden met een voorsprong van een dikke 6 sec.
    Ik hoop in de toekomst van hem nog veel meer van dit staaltje stuurmanskunsten te zien.

Dikke Proficiat in ieder geval en RESPECT!!!!!!!!!

339242_263872727063020_1391777901_o.jpg

Hier kan je Race 2 herbekijken
    http://www.redbull.com/cs/Satellite/...01243200694891
    Last edited by Freaky-D; zo. 26 aug. '12, 16:43.
    [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Die is idd goed bezig

Comment

der zie je tenminste geen saaie race! proficiat livio
      Ducati sbk 848
      Ducati monster 1100s

Comment

BELGIUM GOT TALENT
        if you obey all the rules
        you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
        yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
        suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

idem dito in Misano, jammer de laatste bocht was er teveel aan. Redelijk agressief, maar clean gepasseerd door die Tjech die hem in Brno ook al te pakken nam. Uiteindelijk 3e geworden. Maar weeral iets bijgeleerd: in de laatste ronde defensievere lijnen rijden. Naar mijn gedacht ging Livio te veel naar buiten waardoor hij uiteindelijk makkelijk langs binnen werd gepasseerd.

Comment

@ DCB817 ; Dat dacht ik eerst ook. Heb het er toen met Livio eens over gehad, en dit was wat hij zei.

Livio Loi
            ja dachte vele , maar was eigelijk geen plek om in te halen , als je de actie vanuit de andere hoek ziet , zie je eigelijk dat ik gewoon al aan de binnenkant zat.

Ook het inhaal Maneuver van Hanika vondt ik er lichtjes over, hij heeft echt serieus contact gemaakt met Livio.
            Want hij wist me te vertellen dat het daardoor was dat hij ineens zo ver ging.

Hadden ze het zuiver gereden had livio gewonnen, want hij is door zijn gestalte sneller op het rechte stuk dan Hanika (die veel groter is).

In ieder geval, weer een prachtige prestatie.
            Dit weekend zijn laatste 2 race's (En hij gaat Hanika extra int oog houden)
            Met een beetje geluk eindigt hij toch nog 6de in het klassement.
            Hopen dat hij dan terug wordt geselecteerd voor volgend jaar .
            [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Gisteren was een dikke tegenslag.
              Van de 8ste startplek komt hij weer redelijk snel naar voor gereden, maar word dan uit de baan geduwd door de japanner.
              waardoor hij terug valt naar de 14de plaats.
              Ongelooflijk maar waar, rijd hij heel het veld aan dingelen en zit bij het naderen van de Final Lap op meer dan 2sec voorsprong.
              Maar daar begeeft zijn motor het wegens een elektrische storing.
              Heel jammer voor livio, hij was er zo te zien ook serieus van aangedaan.
              Straks om 3u30 is de revenge!!!!
              http://www.redbull.com/cs/Satellite/...01242963846505

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Working...
              X