Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2fast4u.be op Circuit Zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2fast4u.be op Circuit Zolder

Maandag 6 september gaan we met een paar gasten van het forum Niveau 1 volgen op circuit in zolder. Bij deze nodigen we iedereen die zin heeft uit om te komen zien en eventueel mee te rijden (als je rap inschrijft).

We gaan allemaal samen in de groep rijden trouwens en normaal wordt dit op video vastgelegd.

jow da word dikke fun !

hoeveel zijn er al ingeschreven ?
    en iedereen zijn shirt aan onder zij pak e ! (en de meiskes ook die meedoen aan de wet shirt :tongue: )
    en de venten e witte short hahaha
    wie gaat filmen ?
    de crew van brain ?
    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
      jow da word dikke fun !

hoeveel zijn er al ingeschreven ?
      en iedereen zijn shirt aan onder zij pak e ! (en de meiskes ook die meedoen aan de wet shirt :tongue: )
      en de venten e witte short hahaha
      wie gaat filmen ?
      de crew van brain ?
      Beke een probleem ivm da filmen, men collega's moeten werken. Ma ik gaan es vragen of mijnen baas geen goesting heeft om een uurke te komen filmen ofzo. En anders moet de runner da ma doen met een klein camerake en hopen dat het beeld beke fatsoenlijk is

Comment

ik zal er nie bijzen dan want ofwel zit ik dan op ibiza ofwel vertrek ik en dan kan'k men centen goe gebruiken,'t zal vr nen andere keer zijn...
        devil ,den rsv sta hier toch... hehe ah nee gij rijd alleen met honda zeker

Comment

as't maar plat gaat zeker
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever
          -------------------------------------------

Comment

idd as het ma plat ga EN van mij is

ik rij ni met iemand anders zijne moto
            anders met veel plezier ze
            yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
              Beke een probleem ivm da filmen, men collega's moeten werken. Ma ik gaan es vragen of mijnen baas geen goesting heeft om een uurke te komen filmen ofzo. En anders moet de runner da ma doen met een klein camerake en hopen dat het beeld beke fatsoenlijk is
              kan er op 6/9 nie bijzijn (vakantie) maar op deze site http://www.circuitfoto.be/ kunnen jullie dan fotos zien van uw prestaties op zolder

Comment

Working...
              X