Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Werner Daemen op weg naar de titel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Werner Daemen op weg naar de titel

Werner Daemen trekt over twee weken als leider naar de slotmanche van het Duits kampioenschap supersport. De neerpeltse Honda-racer boekte zondag in Oschersleben zijn tweede overwinning van het seizoen. De Noor Kai-Borre Andersen kwam één rondje voor het einde ten val en daardoror telt Daemen nu zeven punten voorsprong op de Duitser Herbert Kaufmann. In Hockenheim heeft hij voldoende aan en tweede plaats.
    Oorspronkelijk geplaatst door Daemen
    Het was een spannende race. Ik wist dat Andersen heel het weekend snel was. Daarom heb ik in één bocht elke ronde opzettelijk heel vroeg geremd om hem te doen denken dat ik daar te pakken was. Een ronde voor de finisch kwam hij. Hij was verrast dat ik nog veel later remde en schoof onderuit.
    Over twee weken in Hockenheim wordt het rekenen.
    Oorspronkelijk geplaatst door Daemen
    De tweede plaats is sowieso genoeg, de derde ook als Kaufmann niet wint. Het wordt nog moeilijk, maar het komt wel goed.
    In de superbike klasse werd Daemens ploegmaat Jürgen Oelschläger na een val overreden door een andere motor. In het ziekenhuis werd een nier weggenomen en de Duitser blijft nog minstens twaalf dagen op intensieve zorgen, omdat een rib zijn long heeft doorboord.

Bron: Het Belang van Limburg
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

wauw ; hebde da uit het belang van limburg, en van de superbike in asse heb ik niks gelezen

Comment

Hier nog een fotoke van Daemen in Asse

Comment

Working...
      X