Mededeling

Collapse
No announcement yet.

training voor het nieuwe seizoen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

22 november:

Valentino Rossi begon vandaag op het circuit van Sepang samen met zijn nieuwe teammaat Colin Edwards aan een 3 daagse testsessie. 'Vale' was met het 2005 prototype van de M1 gelijk al ¾ seconde sneller dan in de race van ruim een maand geleden. Nobu Aoki maakte zijn rentree bij Suzuki als testcoureur, hij testte samen met testrijder Akioshi een doorontwikkelde versie van de GSV-R. Rossi verscheen met een nieuw helmdesign, dat hij van plan is het gehele testseizoen te gebruiken, het gaat opnieuw in op het thema van zichzelf als schoonmaker, wat hij voor het eerst op een T-shirt toonde na de GP van Australië. Met een Rossi logo in waspoederstijl aan beide kanten, laat de helm zien hoe hij de ‘vuile’ 125cc, 250, 500cc en MotoGP klasses schoonveegde.

De tijd die Rossi reed is voor een 1e dag indrukwekkend te noemen met een machine die qua ontwikkeling nog in de kinderschoenen staat. Volgens ooggetuigen heeft hij ook met een aangepaste versie van de 2004 versie gereden. Edwards reed met de machine waarmee Rossi het afgelopen seizoen actief was, zijn tijd was al sneller dan de 2.04,56 die hij met de Honda in de race van 10 oktober jl. reed.

De laboratorium versie van de 2005 M1 werd uit het zicht gehouden van het oog van de pers, suggererend dat er een flink aantal nieuwe onderdelen opzitten. Rossi heeft meerdere keren om meer vermogen gevraagd omdat hij op topsnelheid te kort kwam, dit zal zonder twijfel het aandachtspunt geweest zijn. Gedacht moet worden aan een andere kuip en een gewijzigd uitlaatsysteem waar in Brno en Estoril al proefversies van getest zijn door de wereldkampioen.
    Bron; http://www.motogp-news.nl/

Comment

Hey Guido , kunde gij ergens een fotoke vinden van de nieuwe suzuki voor volgend jaar (motogp!!)?
      [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

zal eens kijken,ge wilt waarschijnlijk de kleuren weten?

Comment

yepyep anders zullen het de kleuren van 2004 worden

Comment

http://www.suzuki-racing.com/ hier gevonden.

Comment

is dezelfde denk ik

Comment

Op street or track stond ne hollander die replica's airbrushte. Ma ben verdoeme zenne website opt moment kwijt. Die leverde echt vree schoon werk en ging zelf op zoek naar foto's mocht je geen vinden. Alle verhoudingen werden zeer nauwkeurig gespoten. Zal is verder zoeken of ik de website nog vind.
                Suzuki rules
                “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cornetto
                  is dezelfde denk ik
                  Ja precies wel,tis natuurlijk wel nog vroeg om de nieuwe kleuren te vinden,de meeste zijn nog gewoon blank (niet gespoten)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                    Op street or track stond ne hollander die replica's airbrushte. Ma ben verdoeme zenne website opt moment kwijt. Die leverde echt vree schoon werk en ging zelf op zoek naar foto's mocht je geen vinden. Alle verhoudingen werden zeer nauwkeurig gespoten. Zal is verder zoeken of ik de website nog vind.
                    zou het kunnen dat het deze waren? http://www.mmcoating.nl
                    Oprichter 2fast4u 2004
                    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                    hoe gekker hoe liever

Comment

Het spuiten is geen probleem, maar ik ben nog een beetje op zoek naar hoe ik men moto ga laten spuiten. Er komt namelijk een volledige polyesteren race-kuip op en een kont van een 2004(ook polyester natuurlijk) na mijn crash op de Nürnburgring.Ik was dit al van plan, helaas heb ik mijn originele kuip niet heel kunnen houden . De suzuki grv-r van in de motogp 2004 vindt ik momenteel het mooiste dat ik kan vinden.
                      Suggesties zijn nog altijd welkom

Comment

We zitten in hetzelfde straatje, ik moet mijn thunderace laten spuiten en weet ook niet in welke kleuren.
                        Dat is verdomme niet gemakkelijk.

Voor het ogenblik opteer ik om hem in marlboro te spuiten.
                        http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

Hey Guido,

Wreed toffe site --->http://www.motogp-news.nl/ YIHAAAAAAAAA

Grtz,

Philip.
                          Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                            zou het kunnen dat het deze waren? http://www.mmcoating.nl
                            Denk het niet, was degene die op het podium gestaan heeft met de replica van gibernau.
                            Suzuki rules
                            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thunder_ace
                              We zitten in hetzelfde straatje, ik moet mijn thunderace laten spuiten en weet ook niet in welke kleuren.
                              Dat is verdomme niet gemakkelijk.

Voor het ogenblik opteer ik om hem in marlboro te spuiten.
                              adresje wat ik je via pm beloofd had:

Olivers Art
                              -Airbrush
                              -Custom painting
                              -Helmets
                              -Polyester stuurkuipjes
                              Gratis ophaling en thuislevering

Savoerenweg 48
                              3550 Heusden-Zolder
                              [email:2383687x][email protected][/email:2383687x]
                              tel: 0476/620187
                              Oprichter 2fast4u 2004
                              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Working...
                              X