Mededeling
Collapse
No announcement yet.
circuit rijden Folembray
Collapse
X
-
Merci om wat reclame te maken
Misschien een idee om met een groep af te spreken om samen te gaan
Cu on the racetrack,
WouterCheck out : www.trackdays.be
-
[quote="WoKe"]Merci om wat reclame te maken ]
Lijkt mij tof, maar ik ga altijd met de apriliariders.nl.
Is een gewoonte en de meeste kennen elkaar, we blijven daar ook overnachten[font=Comic Sans MS]Do take your time...Because your soul...Will be mine the day you die !![/font]
[font=Comic Sans MS]www.ducatimob.be[/font]
666 -->> luna666
Comment
-
Voor diegenen die nog zouden twijfelen ...
Als extra'tje krijg je op de trackdays.be circuitdagen nog een workshop VERINGAFSTELLING + wordt je fiets ook nog eens afgesteld door een PRO.
Steven Casaer komt op al onze circuitdagen deze workshop + afstelling doen !!! 8)
Meer info op onze site ...
www.trackdays.beCheck out : www.trackdays.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKeVoor diegenen die nog zouden twijfelen ...
Als extra'tje krijg je op de trackdays.be circuitdagen nog een workshop VERINGAFSTELLING + wordt je fiets ook nog eens afgesteld door een PRO.
Steven Casaer komt op al onze circuitdagen deze workshop + afstelling doen !!! 8)
Meer info op onze site ...
www.trackdays.be
Mooi meegenomen, maar spijtig is er aan mijn machientje bijna niks af te stellen.Waar ben je voor? --positive thinking--
Comment
-
Folembray heeft ook geluidnormen, dus best de originele uitlaat monteren ...Check out : www.trackdays.be
Comment
-
Word dat streng gecontroleerd daar? Ben er ingeschreven voor de 18de maart en heb nog geen originele uitlaat , zit nu een Arrows full-system op , zal dus iets te luid zijn vrees ik?!
Ga deze dagen ook eens vergelijken met de kalender van't werk ! De 22ste juli zie ik wel zitten , denk dat dat een brugdag is , na de 21ste? En de 8ste augustus valt in't verlof !You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!
Emilio RIP , we zullen je missen !!!
Comment
-
Die controle varieert een beetje, soms zijn ze streng, soms niet ...
Maar een db-killer, en desnoods even gas inhouden aan het meetpunt helpen iig al een pakCheck out : www.trackdays.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kimgaat er hier nog iemand op 24/06/06 ?
24-07-06 ben ik er wel bij met trackdays
Comment
Comment