Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zolder

Weet er iemand wanneer de cursussen op Zolder terug beginnen? En hoe ik me ervoor kan inschrijven?
    En me misschien ook zeggen of een 50kg wegende 1-jaar ervaring met sport-bike rijdende rijdster hier iets kan gaan doen?
    Kan iemand me iets meer uitleg geven over hoe het daar allmelaal in zen werk gaat en wat de vereisten zijn?
    Heb al origineel pijp gekocht omdat mijn DAMmeke te veel lawaai zou maken voor op het circuit.
    Nog zaken waar ik voor moet zorgen?
    http://imageshack.us/http://imageshack.us/
    [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
    [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Klik hierboven "zoeken" aan en typ "zolder"in dan komt ge op redelijk wat info over dingen die hier gepost zijn over zolder.
    [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trientje
      Weet er iemand wanneer de cursussen op Zolder terug beginnen? En hoe ik me ervoor kan inschrijven?
      En me misschien ook zeggen of een 50kg wegende 1-jaar ervaring met sport-bike rijdende rijdster hier iets kan gaan doen?
      Kan iemand me iets meer uitleg geven over hoe het daar allmelaal in zen werk gaat en wat de vereisten zijn?
      Heb al origineel pijp gekocht omdat mijn DAMmeke te veel lawaai zou maken voor op het circuit.
      Nog zaken waar ik voor moet zorgen?
      Kijk eens op www.motorsportschool.be !!
      You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

de zoekfunctie vind je Hier( rechts bovenaan in de blauwe balk).

ook in dit topic vind je meer info over de datums, en wie er van het forum zich heeft ingeschreven
        ik dacht wel dat een rugbeschermer volgend jaar verplicht is op zolder
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

Comment

leren pak botten en handschoenen denk ik ook en e rugbeschermer

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
          de zoekfunctie vind je Hier( rechts bovenaan in de blauwe balk).

ook in dit topic vind je meer info over de datums, en wie er van het forum zich heeft ingeschreven
          ik dacht wel dat een rugbeschermer volgend jaar verplicht is op zolder
          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trientje
            Hou zeker de topics over het circuitrijden op Zolder in de gaten , want er zullen er hier opnieuw wel n aantal zijn die die cursus willen gaan doen, hetzij niveua 1, 1+ en 2. Op die manier kunnen we ook afspreken om samen te gaan, zoals afgelopen jaar ook gebeurt is. Ikzelf zou het ook is willen doen in 2005
            En het maakt echt nie uit hoeveel je weegt zenne , ikzelf ben ook maar e licht manneke zenne en ik heb zelfs nog minder ervaring als jij, dus...no problem om op circuit te gaan rijden Als je dat echt wil moet je dat gewoon doen En je leert er ook nog is veel door bij.

Inschrijven gebeurt enkel online denk ik.

Comment

Working...
            X