Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LuytenImport wedstrijd 2012 - Tussenstand

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• LuytenImport wedstrijd 2012 - Tussenstand

Ingeschreven deelnemers:

Tussenstand na de eerste wedstrijd (26/2)

--- If everything’s coming your way, you’re probably in the wrong lane ---
    CBR600RR 2008 --> Street
    Going for naked

Re: LuytenImport wedstrijd 2012 - Tussenstand

ni vergeten in te schrijven hé mannen en vrouwen

lap zie mezelf al ni meer en de janbros ook ni

Comment

Ik zie niks want den tussenstand opent nie bij mij

Edit: toch wel precies, menne pc is wa traag
      [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
      [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

euh, hoe schrijf ik me in want ik dacht dat ik den eerste keer ook mee gedaan had maar zie me niet ussen de ingeschreven deelnemers staan
        Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

pm naar missinnocent sturen

Comment

nog steeds geen reactie van missinnocent
            Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

I don't like , loggin off
              My talent outweighs my ambition

Comment

Sorry paar dagen geen toegang tot internet. PM's zijn verwerkt ondertussen
                CBR600RR 2008 --> Street
                Going for naked

Comment

Ter verduidelijking: Om je in te schrijven hoef je slechts eenmalig een pm naar mij te sturen met het woordje "pronostiek". Voor zij de hun pronostiek doorgestuurd hebben via pm, no worries die worden meegerekend ook als ze niet in het topic zijn gepost.
                  Ik hoop dat het zo duidelijk is

Omdat er enig misverstand was, zal ik retroactief werken voor zij die zich nog wensen in te schrijven voor de vorige en deze wedstrijd.
                  CBR600RR 2008 --> Street
                  Going for naked

Comment

niet om als een zaag over te komen, maar ik vind het echt geen goed idee om de namen verborgen te houden. zo is ers de fun er voor een groot stuk af, en wordt kontrole op eventuele fouten wel heel moeilijk.

stel je voor dat je in het MotoGP kampioenschap voor elke sessie punten zou krijgen (dus ook trainingen/qualifs/...). Het wordt zo al gauw totaal onoverzichtelijk om te weten waar je staat in de rangschikking, terwijl die rangschikking toch van belang is om te beslissen wat je gaat doen : risico pakken, of op veilig spelen ? ok, regels zijn regels en als Jan het zo beslist dan is het maar zo.

En dan nog een bijkomend voorstel :

vroeger werd er in mijn stamminee gewed op de F1 : tierce, quarte, en 2de en 6de plaats. Je moest dit ook steeds voor middernacht laten weten. Maar iedereen had ook een vaste "reserve-gok" voor als hij het een keer vergat. Ik zeg maar iets : voor de tierce was dat bij mij 1-2-4 . Kan dat hier ook ? dus gewoon dat iedereen die ingeschreven is, ook een "reserve-gok" heeft, en dat die allemaal in een appart topic gepost worden ? zoiets dus :

race qualif
                    1 1
                    2 3
                    3 2
                    4 6
                    4 8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janbros
                      niet om als een zaag over te komen, maar ik vind het echt geen goed idee om de namen verborgen te houden. zo is ers de fun er voor een groot stuk af, en wordt kontrole op eventuele fouten wel heel moeilijk.

stel je voor dat je in het MotoGP kampioenschap voor elke sessie punten zou krijgen (dus ook trainingen/qualifs/...). Het wordt zo al gauw totaal onoverzichtelijk om te weten waar je staat in de rangschikking, terwijl die rangschikking toch van belang is om te beslissen wat je gaat doen : risico pakken, of op veilig spelen ? ok, regels zijn regels en als Jan het zo beslist dan is het maar zo.

En dan nog een bijkomend voorstel :

vroeger werd er in mijn stamminee gewed op de F1 : tierce, quarte, en 2de en 6de plaats. Je moest dit ook steeds voor middernacht laten weten. Maar iedereen had ook een vaste "reserve-gok" voor als hij het een keer vergat. Ik zeg maar iets : voor de tierce was dat bij mij 1-2-4 . Kan dat hier ook ? dus gewoon dat iedereen die ingeschreven is, ook een "reserve-gok" heeft, en dat die allemaal in een appart topic gepost worden ? zoiets dus :

race qualif
                      1 1
                      2 3
                      3 2
                      4 6
                      4 8
                      ik snap er niks van, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
                      Regels zijn regels en wees al blij dat Jan een dergelijke wedstrijd wil organiseren.
                      Niemand verplicht u om mee te doen....

Comment

Slechts 13 punten bij elkaar kunnen halen voor de race van imola. Ik zal dus niet veel stijgen....

Comment

http://www.wacosoft.nl/motor/
                          daar doe ik reeds jaren aan mee.
                          goed georganiseerd kost welliswaar een paar euro's maar er zijn dan ook duizenden inschrijvingen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy
                            ik snap er niks van, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
                            Regels zijn regels en wees al blij dat Jan een dergelijke wedstrijd wil organiseren.
                            Niemand verplicht u om mee te doen....
                            in het begin van het jaar bv , geef ik 1-3-2-6-8 door. dwz dat als ik vergeet een pronostiek te doen, mijn pronostiek automatisch wordt :

1e plaats man op pole
                            2de pl 3de op de grid
                            3de pl 2de "
                            .
                            .
                            .

Comment

het komt goed, heb een monsterscore dit weekend
                              not !

Comment

Working...