Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WK Endurance 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• WK Endurance 2012

Gene GP en ook gene SBK maar ik wist anders niet waar ik dit moest zetten

Wie volgt nog het WK Endurance?
    Dit weekend de eerste race; de 24 u van de Bol d'Or!

De belgjes zijn best flink vertegenwoordigt; Team DG Sport met Yamaha, Gregory Fastre met BMW, Bastien Mackels op de Honda en Marc Fisette als reservepiloot

Ik trek morgen alvast naar daar om Bastien een hart onder de riem te steken!

Alles te volgen op: http://www.motoracinglive.com

Re: WK Endurance 2012

Verplaatst naar forum NBC/Endurance4Fun/Sprints/BK/Motocross
    --- If everything’s coming your way, you’re probably in the wrong lane ---
    CBR600RR 2008 --> Street
    Going for naked

Comment

is dit ergens live te volgen als de koers begint? stream? en geen live timing, want na 2 min is dat saai
      R.I.P Marco #58
      http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Op TV via MotorsTV

Live timing via motoracinglive.com

D. Van Keymeulen gisteren 4de in de STK nachttraining , komt inorde !

YART had geen reserve(training)stukken meer , en moest het dus op het gemak doen , dus of ze snel genoeg gaan zijn voor de race ?

Voor de rest SERT , SRC en GMT94 allemaal aan hetzelfde tempo , zal dus nog spannend worden

Maar ik supporter toch voor SERT !

Comment

Ben normaal geen enduracefan, maar wel genoten van de commentaar van Jack Burnicle en 'color commentator' Terry Rymer. Hopelijk de TT-legends op het podium...

Comment

TT legends niet op podium, waren goed bezig en stonden op stek 5 in EWC class. cameron donald legde hem nog even neer een 4tal uur voor einde race.Hebben nog 6e plek kunnen halen.
            Btw met fastre op de Boening-Penz-Herpigny BMW toch ook Belgen op het podium van de BolDor SST classe en het Herock team met oa Didier Vankeymeulen ook goed bezig gezien.Tijdens de nacht waren ze zelfs even 2e in SST, gefinished op 4e plek.
            Een team waarmee terdege rekening zal moeten worden gehouden tijdens de eerste BMEC race dit weekend op Spa-Francorchamps.
            My talent outweighs my ambition

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎