Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Crutchlow in topvorm!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Crutchlow in topvorm!!!!

Ik weet niet wat jullie ervan denken, maar de MotoGP heeft er in mijn ogen een spektakel bij.
    Vorig seizoen werd hem het amper gegunt, maar ik moet zeggen "De Cal kan er wa van!!!!!"
    Ik heb altijd al de voorkeur gehad voor the underdog, en na het tragisch ongeluk van simoncelli waren we 1 van de weinige sensatie's kwijt.
    Door hem dan daarjuist met zijn sateliet boven Lorenzo en Spies (Nog steeds mijn favoriet) te zien staan, krijg ik maar meer en meer de bevestiging van wat ik de laatste tijd vermoede.
    "Kijk allemaal maar uit"
    [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Re: Crutchlow in topvorm!!!!

volgende jaar vervangt em spies ;-).... you read it here first!!!
    R.I.P Marco #58
    http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Ik zou het jammer vinden voor Spies, maar je kan er wel eens gelijk in hebben.
      Spies zit momenteel precies wat in een dipje, maar hoop dat hij er snel uit komt.
      [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Spies komt er wel weer bovenop.
        Hij moet!
        BMW R1100GS!
        RIP Hellraiser!
        ONLY THE GOOD DIE YOUNG!

Comment

Idd Crutchlow doet het geweldig,
          Ik hou van zijn agressieve stijl.

Go For it boy!
          The Need For Speed

Comment

In die wereld kan het snel gaan hé. Hopelijk duurt de dip voor Spies niet te lang. Lorenzo en Crutchlow zijn wel super, crutch houdt de spanning er wel in yamaha rules, is het fabriek of tech3

Sent from my HTC One S using Tapatalk
            Is life real or just a dream?
            Yamaha R1 '08
            Zolder - Mettet - Franco - ...
            A racer never looks back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VOLDERS
              Idd Crutchlow doet het geweldig,
              Ik hou van zijn agressieve stijl.

Go For it boy!
              hij heeft een ferm paraplumokke bij ook .....

sssttttt ze gaan beginnen

Comment

vraag mij af of die ni gewoon met een fabrieksmoto rijdt zoals Simoncelli met Honda deed.
                Bij de kwali's had Crutchlow hogere topsnelheid dan spies & lorenzo
                Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Er werd de vorige keer gezegd dat zij in het begin van het seizoen met hetzelfde materiaal van start gaan als het fabrieksteam. Maar naarmate het seizoen vordert worden de fabrieksmotoren nog meer op punt gezet, waardoor er dus wel een opmerkelijk verschil gaat zijn.

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky-D
                    Er werd de vorige keer gezegd dat zij in het begin van het seizoen met hetzelfde materiaal van start gaan als het fabrieksteam. Maar naarmate het seizoen vordert worden de fabrieksmotoren nog meer op punt gezet, waardoor er dus wel een opmerkelijk verschil gaat zijn.
                    idd de eerste test hadden ze gelijke wapens, maar de fabrieks teams krijgen alle updates, terwijl tech 3 maar af en toe iets door krijgt.

hogere top sneldhied kan door meerdere dingen komen, andere vertanding, wind en slipstream.

hij kan het beter tijdens de kwali dan de race, dat is al duidelijk
                    R.I.P Marco #58
                    http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Working...
                    X