Marquez uitstekende resultaten in de Moto2 worden beloond met een zitje in het 2013 Honda HRC MotoGP team .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Marquez vervangt Stoner
Collapse
X
-
-
Jongen heeft talent...of hij nu voorgetrokken wordt of niet,hij kan rijden.
Maar het mag gezegd worden...Marquez heeft al veel toegevingen gekregen,Spaanse rijder voor Spaanse sponsor.
Honda zou gedreigd hebben uit de motogp te stappen als ze Marquez niet mochten binnenhalen...wat kunnen ze dan doen bij DORNA ???
Niets,Honda nog eens weg...dan is het gedaan met de motogp
Crutchlow zou in gesprek zijn met Ducati...slechte move voor hem denk ik,maar hij wil persé fabrieksmateriaal.
Spies zie ik volgend seizoen niet meer op de fabrieksyamaha rijden,hoop eerder dat Crutchlow die plaats krijgt...maar die zal voor Dovi zijn vrees ik.
Rossi blijft bij Ducati...die is al op gesprek geweest bij de grote Audi-baas.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bo Bekijk Berichtentoch straf dat ineens de rookie regel in de motoGP afgeschaft is hé
Ventje kan verdoemme wel rijden seg ... perfecte mix van passie en koppie koppie.
Dovi verdient toch wel die fabrieks-Yamaha ...
Crutchclown naar Ducati ? En Hayden dan ?
Vrees dan toch ook een beetje voor Pedrosa naar de toekomst toe... mja dan zijn we 2 jaar verder.[FONT=Book Antiqua]Yamaha FZR 600, FireBlade MY 1994, FireBlade Repsol MY 2005, Honda Varadero, FireBlade MY 2008, Harley Night Rod MY 2008, MV Agusta F4 MY 2010, Duc StreetFighter 1098 S MY 2010, KTM 1290 SuperAdventure T MY 2016, Mv Agusta Brutale 1090 RR MY 2011, BMW R1250 GS MY 2020[/FONT]
Comment
-
-
Gast heeft talent...geen twijfel daarover.
Ben benieuwd wat hij volgend seizoen kan laten zien op de 1000cc,zal wel een seizoen nodig hebben om hem aan te passen maar de verwachtingen zullen toch meteen hoog liggen.
Vandaag QF ... Barbera op 3 met de Pramac-Ducati en Hayden op 4,Rossi op 10.
De Ducati die Rossi helemaal veranderd wou zien staat daar nu gewoon te pronken op de eerste startrij
Crutchclown naar Ducati ? En Hayden dan ?
Hayden? Geen idee waar die naartoe gaat moest Crutchlow naar Ducati gaan...Tech3 mischien of Honda Gresini
Comment
-
Comment