Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP bekijken in Ardennen Regio Vielsalm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• MotoGP bekijken in Ardennen Regio Vielsalm

Ik zit hier momenteel in SunParks Vielsalm, beetje tegen m'n zijn maar je moet vrouw en kind ook iets gunnen hé.
    Ik zoek hier dringend een plekje om de GP te bekijken. BBC2 en VT4 zit hier niet in het zenderpakket.
    De bar met Wi-Fi sluit om 11 u, dus streaming kijken zit er ook niet in. tenzij buiten in de regen
    Weet er iemand een plekje in de buurt zijn waar ik wel kan kijken ??
    De baton Rouge hier wat verder heeft ook geen TV (was mijn laatste redmiddel)
    Laguna Seca wil ik echt niet missen...en ik ben dan weer de men die het echt live wil zien

nog 2 uur te gaan....aaarrrggh

Oorspronkelijk geplaatst door eVenflow Bekijk Berichten
    Ik zit hier momenteel in SunParks Vielsalm, beetje tegen m'n zijn maar je moet vrouw en kind ook iets gunnen hé.
    Ik zoek hier dringend een plekje om de GP te bekijken. BBC2 en VT4 zit hier niet in het zenderpakket.
    De bar met Wi-Fi sluit om 11 u, dus streaming kijken zit er ook niet in. tenzij buiten in de regen
    Weet er iemand een plekje in de buurt zijn waar ik wel kan kijken ??
    De baton Rouge hier wat verder heeft ook geen TV (was mijn laatste redmiddel)
    Laguna Seca wil ik echt niet missen...en ik ben dan weer de men die het echt live wil zien

nog 2 uur te gaan....aaarrrggh
    Rap spring uwe auto in en kom hier kijken
    Licensed to chill.
    Non Semper Arcum Tendit Apollo.
    2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Online?
      [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
      [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Bekijk Berichten
        Online?
        Yep, ziet er naar uit dat het dat zal worden.
        Gezellig in de auto met bier en de laptop op de schoot. Nu maar hopen dat de wi-fi ver genoeg reikt en de batterij van
        de laptop lang genoeg mee gaat...
        Iemand een goede link ? heb enkel http://www.thefirstrow.eu/sport/motosport.html
        Last edited by eVenflow; zo. 29 jul. '12, 21:19.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎