Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rossi terug naar Yamaha?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rossi terug naar Yamaha?

En wat lezen we bij MCN?

In this week’s MCN, out August 1, we have nine-pages of MotoGP news as Rossi looks set to make a return to the factory Yamaha team. That leaves a free ride at Ducati with Nicky Hayden, but who’s lined up to replace Rossi? Also in this week’s issue we see if the new MV Agusta Brutale 675 can knock the Triumph Street Triple off the top of the naked middleweight leaderboard. Plus we have all-new spy shots of the new KTM Adventure. New S1000RR with active suspension revealed, the history of motorcycle jumps and MCN learns to jump through fire with the White Helmets.   MV Agusta Brutale 675 takes on Triumph Street Triple Triumph’s Street Triple is one of the best-loved and most important bikes to come out of Hinckley and has come to define modern biking. But now there’s another 675cc triple from another iconic manufacturer that threatens to change all that.      The history of motorcycle jumps Eddie Kidd was jump king in the ’70s. His 190ft leap over 14 buses earned him a

Rossi zou dan toch terugkeren naar Yamaha.

Hoewel ik de aanpak van Lorenzo meer heb leren waarderen de laatste jaren, hoop ik toch om hem na de races volgend seizoen weer af en toe met een beteuterd gezicht te zien klagen na close races met the doctor bij

Terzijde: jammer van het vetrek van Spies uit de motoGP, hij was zeker een smaakmaker, en ik hoop dat hij dit seizoen nog eens kan uitpakken zonder pech.
    "Fire it up, Let the engines roll"
    Freedom over security!
    I never signed to be a good boy

ik ben echt eens benieuwd of hij zijn trots opzij gaat zetten om in de herfst van zijn carriere nog prijzen te pakken bij Yamaha (of Honda). Bij Ducati blijven zou toch serieus gokken zijn, dat laat je beter over aan de jongere garde (van de moto2)

Comment

Ik geef toe, ik was echt terleurgesteld, jongere wolven konden de Ducati blijkbaar wél aan.
      Maar, als ze hem bij Yamaha weer een machine geven zoals hij die wil, hoop ik terug op meer vonken dan enkel op natte baan (en toch zat ik op de rand van de zetel, héhé)
      Hij komt altijd wel nog aanzetten, maar daar blijft het dan meestal bij; doch gezien de andere ducs toch ook niet zwaar blijven dreigen tot het einde van de race, zal er wel wat schorten zeker?
      Last edited by Stormrider; wo. 1 aug. '12, 11:08.
      "Fire it up, Let the engines roll"
      Freedom over security!
      I never signed to be a good boy

Comment

ik heb het al tegen Bo ook gezegd: ik geloof hier ni in.
        Officiele statement van Rossi: Ik neem pas een beslissing na de zomerraces. (dus nog enkele weken geduld.)
        (Het artikel van MCN zijn enkel geruchten.)

Ik zie Rossi ni teruggaan naar Yamaha, denk eerder dat hij zal blijven bij Ducati.
        Current Bike: Ducati Multistrada 950S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Claus Bekijk Berichten
          ik heb het al tegen Bo ook gezegd: ik geloof hier ni in.
          Officiele statement van Rossi: Ik neem pas een beslissing na de zomerraces. (dus nog enkele weken geduld.)
          (Het artikel van MCN zijn enkel geruchten.)

Ik zie Rossi ni teruggaan naar Yamaha, denk eerder dat hij zal blijven bij Ducati.
          YAMAHA FAZER 600 2002 SOLD
          YAMAHA FZ6 SA 2007 SOLD
          YAMAHA MT09 2015

Comment

Rossi zou voor de GP van ndianapolis 19/08 zijn beslissing aankondigen dus nog 18d met spanning wachten
            Ik hoop nog altijd dat hij met de ducati WK wordt (dan zou hij de enigste in de geschiedenis zijn die WK wordt op 3 merken) maar dit is volgens mij eerder een illusie, als hij nog een titel wilt pakken zal hij volgens mij toch terug moeten gaan naar Yamaha op een honda zal hij nooit meer te zien zijn want die zijn niet echt als vrienden uit mekaar gegaan destijds En verder zijn er geen degelijke opties meer, het zou nog wel tof zijn as hem na deze 2j nog is wa SBK gaat rijden met den duc, api, kawa en suzuki en hier titels mee pakt
            Never forget who helped you!
            Never forgive who fu*ked you.
            Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
              Rossi zou voor de GP van ndianapolis 19/08 zijn beslissing aankondigen dus nog 18d met spanning wachten
              Ik hoop nog altijd dat hij met de ducati WK wordt (dan zou hij de enigste in de geschiedenis zijn die WK wordt op 3 merken) maar dit is volgens mij eerder een illusie, als hij nog een titel wilt pakken zal hij volgens mij toch terug moeten gaan naar Yamaha op een honda zal hij nooit meer te zien zijn want die zijn niet echt als vrienden uit mekaar gegaan destijds En verder zijn er geen degelijke opties meer, het zou nog wel tof zijn as hem na deze 2j nog is wa SBK gaat rijden met den duc, api, kawa en suzuki en hier titels mee pakt
              had gehoord na de GP van Indy.
              Met Duc vrees ik er ook voor, ik denk niet dat hij in sbk gaat rijden. het zou wel mooi zijn
              Current Bike: Ducati Multistrada 950S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stormrider Bekijk Berichten
                Ik geef toe, ik was echt terleurgesteld, jongere wolven konden de Ducati blijkbaar wél aan.
                Maar, als ze hem bij Yamaha weer een machine geven zoals hij die wil, hoop ik terug op meer vonken dan enkel op natte baan (en toch zat ik op de rand van de zetel, héhé)
                Hij komt altijd wel nog aanzetten, maar daar blijft het dan meestal bij; doch gezien de andere ducs toch ook niet zwaar blijven dreigen tot het einde van de race, zal er wel wat schorten zeker?
                En waarom zou hij de yamaha mogen verder ontwikkelen en naar zijn hand mogen zetten, volgens mij is daar nu niks mis mee

Comment

Crutshlow op de Duc en Rossi op brugpensioen.
                  Zie en hoor die gast echt ni graag bezig.

Eerst Casey een beetje uitlachen dat hij geen moto kan ontwikkelen. Dan met veel bleir naar Ducati om daar ook een "winning" machien van te maken en dan na 2 jaar sukkelen zijn staart intrekken om nog is te kunnen winnen.

HAHAHA

Ik hoop dat hij op de Yam ook nimeer vooruitgaat eigenlijk en dat ze met de Duc nog voor hem eindigen in 2013. Tzal wel ni, maar ik zou wel fun hebben
                  http://www.bikeshop-online.be/
                  www.trackdays.be

Comment

Denk dat Rossi al genoeg bewezen heeft wat hij kan en niets meer te bewijzen heeft ... Op eender welke competitieve machine zal je rekening moeten houden met "the Doctor" !

Zijn palmares spreekt voor zich !! Ik neem aan dat hij niet je favoriet is maar zonder Rossi was motoGP niet wat het nu is !!!
                    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif Bekijk Berichten
                      Denk dat Rossi al genoeg bewezen heeft wat hij kan en niets meer te bewijzen heeft ... Op eender welke competitieve machine zal je rekening moeten houden met "the Doctor" !

Zijn palmares spreekt voor zich !! Ik neem aan dat hij niet je favoriet is maar zonder Rossi was motoGP niet wat het nu is !!!
                      Ik heb eigenlijk niet echt favorieten, ik zie Rossi wel graag rijden. Hij heeft inderdaad niets te bewijzen maar je mag Burges niet onderschatten. Het is vooral de combinatie Rossi-Burges die goed werkt in GP.

Maar door zelf de stap naar Ducati te maken wou hij zelf iets bewijzen, dat hij van de Duc ook een goed aparaat kon maken. Dat dat niet onmiddelijk lukt kan je op zich nog niets tegen hebben, maar dat je de handdoek in de ring gooit en op zoek gaat naar de makkelijke oplossing (Yamaha), dat snap ik toch niet goed.

Feels like quitting to me and quitting is for losers. Zeker als je al, zoals je terrecht opmerkt, niets meer te bewijzen hebt!
                      http://www.bikeshop-online.be/
                      www.trackdays.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brino Bekijk Berichten
                        Feels like quitting to me and quitting is for losers. Zeker als je al, zoals je terrecht opmerkt, niets meer te bewijzen hebt!
                        winners willen winnen en doen bijgevolg wat nodig is om te winnen. Als dat inhoud om uzelf te verlossen van een hopeloos geval als de duc dan zie ik daar niks verkeerd aan. Integendeel zelfs, eindeloos verder proberen en niet zien dat het potentieel onvoldoende groot is om de moeite te verantwoorden vind ik een ferm teken van bekwaamheid. Ik denk trouwens dat de affaire Honda-Rossi als lang genoeg geleden is en dat alle partijen proffessioneel genoeg zijn om die optie ook overwogen te hebben maar dat er momenteel niet genoeg mogelijkheden zijn om er verder op in te spelen. Yamaha lijkt openlijk redelijk zeker van zijn stuk maar ik zou er nie van verschieten moest er morgen ineens bekend geraken dat er vanuit het Rossi-kamp ook met Honda gesproken geweest is...
                        Het enigste wat ik heel spijtig vind is dat we wss nooit meer Casey en Rossi tegen elkaar op min of meer gelijkwaardig materiaal kunnen zien strijden. Zij waren (voor mij althans) een beetje de Rainey-Schwantz uit mijn jeugd all-over...
                        The Last Privateers

Comment

Rossi heeft idd niets meer te bewijzen.

Niettemin: alle respect voor Casey Stoner, die met de Ducati toch iedereen (Rossi inclus) naar huis reed. En met de Honda alleen maar sneller ging..

Daarbovenop zien we dat Hayden ook niet rampzalig presteert met de Ducati in vergelijking met Rossi dus ik begin er toch een beetje voor te vrezen dat Rossi mss zijn beste tijd gehad heeft??
                          Na zo'n legendarische carriere zou mijn motivatie mss ook wel op een lager pitje staan natuurlijk..

Toch had ik hem dat éne, laatste record van Agostini (aantal GP overwinningen) nog graag zien verbreken.

Ondertussen hebben ze (Burges-Rossi) al alles gewijzigd aan de Ducati wat er te wijzigen viel en het lukt duidelijk nog steeds niet..
                          Weg van die Ducati zeg ik daarop!
                          En laat ons eens allen, met veel spanning, afwachten en zien of Rossi nog steeds is, zoals men hem zich steeds zal herinneren..
                          Racing is life. Anything before or after.. .. is just waiting

Comment

In 2007 liep die duc als een raket, heb hier alle motogp's op digibox staan van toen en dat verschil in wegaccelereren op het rechte stuk was enorm. Nu kunne ze er gewoon nie aan. Die honda's en yamaha's zijn gewoon raketten.
                            Mij ist gelijk waar rossi naartoe gaat zolang er maar weer wa spanning in komt.

Comment

Die eerste race in Qatar was dat ook mooi te zien. Rossi kwam toen telkens dichter bij Stoner gedurende de ronde. Maar op de rechte eind reed hij gewoon weg..
                              Racing is life. Anything before or after.. .. is just waiting

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎