Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zielig stoner

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zielig stoner

Een echt groot kampioen zegt die dingen niet...

zo kennen we hem weer
    Pink is not just a color.... it's a lifestyle
    A racer NEVER looks back...
    R6 2004 it's Barbie bitch!

Comment

hij hoeft het niet te zeggen inderdaad, maar hij heeft wel een punt
      http://www.bikeshop-online.be/
      www.trackdays.be

Comment

Oei, iets negatiefs zeggen over Rossi mag blijkbaar niet?
        Ik had toch ook verwacht dat hij het beter ging doen dan Hayden op de Duc, zelfs Barbera krijgt hij er amper af.
        Je kan toch niet zeggen dat de Ducati veel vorderingen gemaakt heeft sinds de komst van Rossi en Burgess, toch?

Comment

op sites zoals motorfreaks.nl, racesport.nl en gelijkaardige ga je enkel overgenomen berichten van andere sites lezen, zonde te kontroleren of het waar is. zelfs op MCN is niks interessants te vinden : die verspreiden juist de grootste rommel/leugens ...

dit is wat er gezegd geweest is op de persconferentie gisteren voor de GP van Indy, nadat er een vraag aan Rossi gesteld werd hierover ;

Q: Valentino, Casey has said this week, described a humbling experience for you. Has this been humbling, this a disappointing time --

STONER: I want to clarify that. That was a lot of context taken out. It was the whole last year and a half. I never did interview and never said anything like that last week. I still stand by what I said, but it's been over the last year and a half that it was put together.
          maar ondertussen gaat iedereen dat vergeten en enkel onthouden dat hij weer aan't zagen was ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
            Oei, iets negatiefs zeggen over Rossi mag blijkbaar niet?
            Ik had toch ook verwacht dat hij het beter ging doen dan Hayden op de Duc, zelfs Barbera krijgt hij er amper af.
            Je kan toch niet zeggen dat de Ducati veel vorderingen gemaakt heeft sinds de komst van Rossi en Burgess, toch?

Slechste investering die Ducati ooit gedaan heeft . Pure anti-reclame.
            Niet vergeten dat zijn laatste jaar bij Yamaha zijn prestaties ook al stijl bergafwaarts waren gegaan.
            Toen lag het aan zijn crash , schouder , been ... Het jaar er achter lag het aan de Duc
            Dan is Stoner veel eerlijker en zegt dat hij het niet meer kan opbrengen zich te motiveren en de helm in de wilgen hangt.

Comment

Ik ben en blijf een Rossi fan, maar ook ik moet toegeven dat hij het zelfs moeilijk heeft om voor zijn mede ducatisten te blijven zelfs de satelietteams
              Nu dat de ontwikkeling van de duc niet met dezelfde snelheid gaat als bij honda, yam das algemeen geweten denk ik maar Stoner heeft wel iets gepresteerd op den duc waarbij rossi nog geen deuk in een pak boter rijd spijtig genoeg
              Gaat het volgend jaar beter zijn ? Da zullen we moeten afwachten, indien niet dan heeft hij elk bruikbaar excuus gehad !
              Never forget who helped you!
              Never forgive who fu*ked you.
              Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OPOE Bekijk Berichten
                Niet vergeten dat zijn laatste jaar bij Yamaha zijn prestaties ook al stijl bergafwaarts waren gegaan.
                oinks

stijl dan nog wel dan heb je het waarschijnlijk over die paar races waar hij niet aan mee deed , want al de anderen waren lang niet slecht, ik zou zelfs zeggen heel normaal.

Comment

gemakkelijke praatjes achter de scherm van een pc, een micro of dergelijk.
                  Er gaat toch niemand hem achterna doen.
                  Rossi doet het gewoon voor de prestige en dat zal waarschijlijk dwars zitten bij sommigen
                  2006 Yamaha FJR 1300
                  ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

nee het gaat er over dat rossi nu ni normaal presteerd, hij word regelmatig geklopt in de trainingen en wedstrijden door hayden ( die normaal de mindere is ): Als hij volgend jaar geen wedstrijden wint, want kampioen zie ik hem niet meer worden, zijn zijn excuses opgebruikt. hij heeft een palmares om U tegen te zeggen volgens mij presteerd hij onder zen niveau nu, de vraag is of hij nog kan en wil wat de jonge garde nu doe
                    Oorspronkelijk geplaatst door wazaa Bekijk Berichten
                    gemakkelijke praatjes achter de scherm van een pc, een micro of dergelijk.
                    Er gaat toch niemand hem achterna doen.
                    Rossi doet het gewoon voor de prestige en dat zal waarschijlijk dwars zitten bij sommigen

Comment

ik kijk enkel naar filmkes op motogp.com waar de rijders zelf spreken,de rest is bijna toch allemaal geschreven zever...
                      zo kun je zien hoe rossi zelf zegt dat het hem niet gelukt is om de duc op punt te krijgenrespect
                      dus als stoner dat zegt,dan heeft hij gewoon gelijk...
                      one life,ride it...!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk Berichten
                        nee het gaat er over dat rossi nu ni normaal presteerd, hij word regelmatig geklopt in de trainingen en wedstrijden door hayden ( die normaal de mindere is )
                        Volgens mijn weten is Rossi altijd voor hayden gefinisht in de race, behalve Laguna Seca...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fixxxer Bekijk Berichten
                          Volgens mijn weten is Rossi altijd voor hayden gefinisht in de race, behalve Laguna Seca...

Dat zijn de feiten. Trainen is voor janetten, de punten liggen aan de meet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alstare Bekijk Berichten

Dat zijn de feiten. Trainen is voor janetten, de punten liggen aan de meet
                            De feiten zijn: race 1,2,6,7 en 10 den 69 voor de 46 in de uitslag

Comment

Pakt ulle moto en probeer dienen "ouwe versleten" Rossi dan is te verslagen he

Die mens heeft alles bewezen op vlak van racen ... toegegeven dat hij de Ducati niet op punt heeft gekregen,so what ???
                              In welk opzicht kunt ge kritiek hebben op Rossi als ge zelf nog niet de helft van zijn talent bezit.

Probleem van de nieuwe garde (en al zeker Stoner) is dat ze gewoon vanaf de start een mooie voorsprong willen opbouwen en liefst zo weinig mogelijk close battles willen om voor hun zege te knokken ... Rossi is op dat vlak een ander man,die heeft pure fun in die close battles en da willen we terugzien
                              Niet van die mannen die gaan wenen als ze de pas afgesneden worden of onderuit gaan in een hevig gevecht (Rossi-Stoner Laguna Seca 2008 bv.)
                              Daar geeft Stoner ook zware kritiek op Rossi vanwege zijn agressieve maneuvers ... voor da jaarsalaris = hou uwen bek en geef gas.

Ik ja ... t'is mischien duidelijk,ik ben geen fan van Stoner ... verre van,maar heb wel enigzins bewondering voor zen rijstijl,hij kan het wel hoor en als hij
                              een wereldtitel pakt dan zal die ook verdiend zijn,geen twijfel daarover.

Lorenzo is op dat vlak een pak volwassener geworden dan Stoner,die doet gewoon wat em moet doen ... niet zeuren maar rijden
                              Door de jaren heen veel meer respect voor Lorenzo gekregen....MAAR hier zit ne ROSSI fan en da zal zo blijven

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎