Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitlslag BMEC iemand ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Uitlslag BMEC iemand ?

Weet er soms iemand het verloop en uitslag van de BMEC ? Da beesje is precies ook aant uitsterven heb ik den indruk
    Men kan wel ni zeggen dat het geen goe weer was in franco
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Fastre en Co hebben gewonnen... De rest weet ik ni meer.. Was te dorstig weer daar gisteren om alles te kunnen onthouden :-)

Motorrijder met hun naked waren ook stevig aant knallen :-)

Comment

team bike design benelux (nicky dewit en sinke ) 1ste in trophy klasse en belgisch kampioen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]@rt3n Bekijk Berichten
        Fastre en Co hebben gewonnen... De rest weet ik ni meer.. Was te dorstig weer daar gisteren om alles te kunnen onthouden :-)

Motorrijder met hun naked waren ook stevig aant knallen :-)
        Te dorstig, wast dan zo warm en wast uwe moto of gij dat te dorstig was ??

Oorspronkelijk geplaatst door kawaman25 Bekijk Berichten
        team bike design benelux (nicky dewit en sinke ) 1ste in trophy klasse en belgisch kampioen
        Ola ne kwak das
        Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Die kawa was echt een beest... De max als die uit de busstop kwam, wheelieke en dan de anti wheelie(denk ik) dat zijn werk doet... Kwijl

Comment

was er zaterdag en vandaag, maar op beide dagen vroeger naar de camping teruggekeerd door het te warme weer.
            Was enorm spectaculair om ze de Raidillon te zien opstormen alsook de le mans start.
            R.I.P. Benny aka Hellraiser666
            Motorloos

Comment

http://www.ris-timing.be/v2/

daar mopete normaal mee verder kunnen
              Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

Had ik ni moeten werken had ik ook gaan zien en e wkndje ardenne bij mijn schoonouders, maar twas ni anders
                Thx 4 the info chris46R1,
                Super pole: 2 FAST CONCEPT RACING TEAM 600+I B. MACKELS 2'25.126
                haga46
                2fast4u.be Addict
                Last edited by haga46; di. 21 aug. '12, 00:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
                  Super pole: 2 FAST CONCEPT RACING TEAM 600+I B. MACKELS 2'25.126
                  Em heeft da bangelijk goed gedaan onze Bastien!! *ikke fier*

op 3 tienden van het ronderecord van Francorchamps, moest het fysiek niet zo zwaar geweest zijn door de hitte was em er misschien nog in geslaagd ook

We hebben meer dan de helft van de race op kop gelegen, op 2 minuten van de 2e zelfs, maar door een mechanische panne is Oli met de transponder moeten teruglopen naar de box en hebben we ons best moeten doen om van de 19e plaats terug op te klimmen, beter dan een 7e plaats hebben we er spijtig genoeg niet meer kunnen uitpersen...

Bastien heeft op zondag wel beide manches van de Belgisch Kampioenschap Superbike gewonnen!!
                  De eerste manche zelfs 1e algemeen, voor de rijders van het ONK, de 2e race is hij geƫindigd als 4e algemeen!

Comment

spijtig van de panne natuurlijk maar thats racing en zeker endurance

Comment

Working...
                    X