Amai Chris, dan hebt ge serieus gevlamd!
Dat zijn superstock 1000 tijden.
In de superbike reden de snelste vorig jaar net onder de 2 minuten.
ja da zou kunnen maar blijkbaar rijden zij nog een stukje rechtdoor op het einde van het recht stuk daar waar wij de grote linker bocht nemen..
maar ben uiteindelijk toch tevreden met mijn rondetijd
Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!
Snelle jongens hier. Ik ben best tevreden met mijnen 2.28.04. De top was 235 km/h, dan sprong de begrenzer aan. Toch goed voor nen 13 jaar oude cbr 600 vind ik. Ik dacht dat er in de jaren meer paardjes verdwenen zouden zijn.
Mega circuit wel. Spijtig wel van het dodelijk ongeval. Dat doet wel raar, zeker als het iemand uit je groep is. Ik heb de BMW in de fik zien staan en achter mij is het dan misgelopen.
Zal het topic eens even terug naar boven kicken :-)
2'06'802 gereden in de koers. Net die ronde op camera gezien en zit nog vol met fouten dus een 2'05" is echt wel haalbaar volgende keer.
Tof circuit doch niet het meest uitdagende. Grip issues wel in de lange linkerbochten :-) heel highside gevoelig
Genoten van het PK geweld aan te vallen..ttz.. t was daar vergeven van BMW's en wat "race spec kawa's ". Niks tegen te beginnen qua power op rechte stukken doch de blade stuurt messcherp in als het baasje het wil en daar maak je dan toch het verschil.
Comment