Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Continental banden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Continental banden

Na het herhaaldelijk wegschuiven van mijn voorwiel toch maar besloten om in mijn portefeuille te duiken voor nieuwe banden en toch wel de moeite gevonden voor weinig geld. De Nieuwste van continental attack zijn echt de moeite!! Voor een spotprijsje krijg je een stel uitstekende banden die evengoed zijn voor het circuit als op de weg.

Tip : laat ze nu installeren en vraag je factuur, stuur ze op en krijg voor een prijsje het originele jack van continental!

De bochtjes liggen plots stukken beter.
    [font=Comic Sans MS] [font=Arial Black]No time for dinner my gixxer is calling!![/font] [/font]

wat is een "spotprijsje"?

Oorspronkelijk geplaatst door J-man
    Na het herhaaldelijk wegschuiven van mijn voorwiel toch maar besloten om in mijn portefeuille te duiken voor nieuwe banden en toch wel de moeite gevonden voor weinig geld. De Nieuwste van continental attack zijn echt de moeite!! Voor een spotprijsje krijg je een stel uitstekende banden die evengoed zijn voor het circuit als op de weg.

Tip : laat ze nu installeren en vraag je factuur, stuur ze op en krijg voor een prijsje het originele jack van continental!

I'm not speeding, I'm qualifying!!!
    - When we ride on our enemies -

Comment

Wat is een "spotprijsje?"

I'm not speeding, I'm qualifying!!!
      - When we ride on our enemies -

Comment

300 euro voor de banden en de installatie, zover als ik ben gaan zoeken voor een deftig prijsje voor goeie banden was da
        [font=Comic Sans MS] [font=Arial Black]No time for dinner my gixxer is calling!![/font] [/font]

Comment

300 euro voor een gewone voorband en een 190 achtersloef, werkuren inbegrepen. Heb al heel wat andere prijzen gezien en voor zulke banden is da echt de moeite.

Comment

denk da hier toch typfouten in moeten staan?
            heb ze ook liggen zijn echt echt (y) perfect geen slecht woord erover. maar prijzen zijn toch beter hoor achterband opgelgd enzo voor 150 en geloof de voorband 130 maa daar ben ik nie zeker van de achterband wel.
            bandit 4 ever and ever
            MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

Denk dat ik ook roadattack ga opleggen. Prijs is goed en de eigenschappen blijkbaar ook. Volgende week zal ik eindelijk eens moeten beslissen, Continental of Pirelli.
              Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Heb ook niks anders dan goede dingen gehoord over deze banden:biggrin:

Comment

voor 't zelfde geld steek je michelin pilot powers...

en die komen toch wel overal als beste uit de test...dus ik hou het maar bij michelin
                  today is a good day to race !

Comment

En vergeet de Bridgestone BT014 niet, die zijn ook goed
                    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Pilot sport of BT014 hebben mijn maat niet. Vooraan 110.
                      Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TUNY
                        denk da hier toch typfouten in moeten staan?
                        heb ze ook liggen zijn echt echt (y) perfect geen slecht woord erover. maar prijzen zijn toch beter hoor achterband opgelgd enzo voor 150 en geloof de voorband 130 maa daar ben ik nie zeker van de achterband wel.
                        Denk het ook, want wij hebben donderdag op de Tuono de Conti Road Attack laten opleggen voor en achter (180 ipv 190 wegens beter bochtenwerk) vr 276 € werkuren inbegrepen

BT 014 is goed mr slijt vvl te snel weg en is duurder
                        Maandag in de regen Folembray gereden en banden plakken inderdaad aan de weg.
                        Dus ik moet mijn mening herzien want stond er in het begin wel wantrouwig tegenover
                        [font=Comic Sans MS]Do take your time...Because your soul...Will be mine the day you die !![/font]

[font=Comic Sans MS]www.ducatimob.be[/font]
                        666 -->> luna666

Comment

Mijne garagist is er drie dagen mee gaan racen in duitsland op het circuit van continental en ik heb zijn banden mogen zien, amaai serieus mee doorgevlamd en toch nog altijd in prima conditie. Ben momenteel lekker aan het testen hoever ik kan gaan ermee en moet zeggen dat ze toch heel wat meer contact met de baan hebben, mijn gixxer is plots stukken gevoeliger en de grip is stukken verbeterd.

Comment

Mijne garagist is er drie dagen mee gaan racen in duitsland op het circuit van continental en ik heb zijn banden mogen zien, amaai serieus mee doorgevlamd en toch nog altijd in prima conditie. Ben momenteel lekker aan het testen hoever ik kan gaan ermee en moet zeggen dat ze toch heel wat meer contact met de baan hebben, mijn gixxer is plots stukken gevoeliger en de grip is stukken verbeterd.
                            Steek volgende keer een "180" en hij wordt nog gevoeliger
                            (mijn mening hé, hoef je niet te doen hehe)

Comment

300 euro voor een gewone voorband en een 190 achtersloef, werkuren inbegrepen. Heb al heel wat andere prijzen gezien en voor zulke banden is da echt de moeite.

waar ik op garage ga (ducati freddy nijsen te tongeren ) is het 145 voor de achterband en de CONTIFORCE RADIAL SPORT achterband is 140 en ben er content van echt een goeie grip.
                              http://img149.imageshack.us/img149/693/yamaha117rt2.jpghttp://img149.imageshack.us/img149/9...maha106tb7.jpghttp://img149.imageshack.us/img149/3080/naamloosdy1.pnghttp://img149.imageshack.us/img149/1...yzfr102gk8.jpghttp://img149.imageshack.us/img149/3278/pic44re5.jpg
                              Made by Thinluni®

Comment

Working...
                              X