Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe banden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe banden

Ik rij met een suzuki volusia 800 die aan nieuwe banden toe is. Nu staan er IRC banden op .Welke banden zouden jullie aanraden op deze motor , qua rijgenot en veiligheid op droog en nat wegdek .

Re: Nieuwe banden

Ronde
    "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realnuts
      Ronde
      zwarte met ne witte rand

Comment

Offtopic:aangezien ze het hier toch lekker aan het verkl....en zijn: rupsbanden

Ontopic: Geen idee maar als ik van u was zou ik het ook niet op een forum vragen maar wel aan uwe bandenmarchang!
        Wil je reacties van andere chopper-banden-rijders dan zou ik eerst meer informatie geven zoals welke maat van banden, rijstijl(als dat er al iets toe doet bij een chopper ), etc.
        Veel succes!
        08- GSX 750 F '00

Comment

Onder de Marauder van mij passen autobanden (denk ik toch hahaha )
          Maar ik zit met hetzelfde probleem. Ik zou niet weten bij welke producenten ik zou kunnen gaan zoeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BigKahuna
            Onder de Marauder van mij passen autobanden (denk ik toch hahaha )
            Maar ik zit met hetzelfde probleem. Ik zou niet weten bij welke producenten ik zou kunnen gaan zoeken.
            Voor ons chopperkes zijn der iets andere vereisten he. Best is ne keer kijken op https://www.mopedreifen.de/V2/englisch/ ... lash2.html wat voor jou nu eigenlijk je rijprofiel is met je marauder (bochtjes, baan, rijden in regen). Mag TS dan ook is doen Als je randen aan de zijkant al behoorlijk versleten zijn zoals bij mij (ja ja crossroad gij zijt den dader ) dan kan je beter kiezen voor dubbel bochtenicoon. etc etc...je zal het wel zien op de site.
            Wat er bij Mopedreifen niet op staat zijn de Shinko's. Ik ga de volgende keer de tubeless Shinko SR734 is uitproberen (aangeraden door Maico de chopperboer trouwens en een band die goed overweg kan met regen).
            ps : voor een ander type motor is die bandensite ook interessant btw
            Licensed to chill.
            Non Semper Arcum Tendit Apollo.
            2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Realsloef en Ivan...ni echt sympathiek ze om zo te reageren. Doen wij ook niet wanneer het over een racer of ander type motor gaat.
              Licensed to chill.

Comment

Imno der mag hier nog altijd gelachen worden he ... TS is nieuw maar er zijn hier al genoeg bandentopics gepasseerd . Bandenboer kan je nog altijd goede info geven, en andere chopperrijders kunnen hun gedacht hier ook kwijt ... Meestal raad ik ook zwarte aan hoor die gekleurde zijn niet zo goed (heb ik gehoord )
                Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
                  Imno der mag hier nog altijd gelachen worden he ... TS is nieuw maar er zijn hier al genoeg bandentopics gepasseerd . Bandenboer kan je nog altijd goede info geven, en andere chopperrijders kunnen hun gedacht hier ook kwijt ... Meestal raad ik ook zwarte aan hoor die gekleurde zijn niet zo goed (heb ik gehoord )
                  Er mag gelachen worden, maar niet uitgelachen. Nieuwe mensen moeten hun weg hier ook nog zoeken en die zoekfunctie is ook niet echt je dat als je ze niet kent. Beetje een welkomsgevoel-wij-willen-je-graag-helpen is niet misplaatst. Hoe kan je hoffelijkheid van anderen verwachten als je het zelf niet laat blijken ? En voor de rest ben ik den eerste om is goed te lachen...zou je moeten weten
                  Licensed to chill.

Comment

Da was nu ook ni uitlachen he das gewoon wa onozel doen ... Moet kunnen en ivm met Uw lachen ja da weet ik En ondertussen hebt ge TS al al de info gegeven die nuttig is dus ...

@bravehartje ... Stel je is voor in een nieuwe gebruikers topic ... dan zullen ze je hier wel officieel welkom heten en dan zul je snel genoeg merken dat het hier een bende (plezante) zotten zijn !!
                    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bravehartje
                      Ik rij met een suzuki volusia 800 die aan nieuwe banden toe is. Nu staan er IRC banden op .Welke banden zouden jullie aanraden op deze motor , qua rijgenot en veiligheid op droog en nat wegdek .
                      Metzeler ME 880 Marathon
                      Suzuki M1800R - no rules great fun

Comment

plezante zotten?
                        dat is hier bittere ernst tussen een bende op resultaten en rondetijden gefixeerde maniakken!
                        slijten die banden! vervangen die remblokken! springen in de corkscrew! opt laatste moment inhalen!
                        en vooral: gaaaas godverdomme!
                        "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realnuts
                          plezante zotten?
                          dat is hier bittere ernst tussen een bende op resultaten en rondetijden gefixeerde maniakken!
                          slijten die banden! vervangen die remblokken! springen in de corkscrew! opt laatste moment inhalen!
                          en vooral: gaaaas godverdomme!
                          Licensed to chill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Imno
                            Realsloef en Ivan...ni echt sympathiek ze om zo te reageren. Doen wij ook niet wanneer het over een racer of ander type motor gaat.
                            Hela ik was serieus zenne zo een volusia is toch klassiek kwa uiterlijk, awel white wall banden

Comment

Working...
                            X