Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stalen abs remleidingen is soms gewoon een ramp

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• stalen abs remleidingen is soms gewoon een ramp

Op 19/05 ik denk zelfs dat het al vroeger was, maar van deze datum ben ik heel zeker dat ik stalen remleidingen besteld heb via deschouwer voor mijn ZX10R 2011/2012 ABS goed op tijd zou je denken om mijn eerste track day op 02/07 franco met degelijke leidingen en mijn brembo rempomp erop een fading vrij dagje rijden

Wel vandaag nog steeds geen leidingen binnen bij deschouwer al zouden ze vorige week donderdag verzonden geweest zijn door bike design, alle dagen bellen en al e paar keer naar de shop gereden, denk ik ni dat het nog in orde zal komen
    Nu ben ik een geduldig iemand en heb ik ni snel stress maar na meer dan een mnd en de track day in zicht (10d) denk ik ni dat het nog in orde zal komen

Ben bij iemand inlichtingen gaan nemen waar ik normaal gezien altijd mijn stukken bestel en die telkens een top service levert hoe snel hij aan leidingen kan komen voor mijne moto leidingen konden niet gemaakt worden in B en moesten dus besteld worden levertijd 2 wkn dus te laat. Deze x dus gewoon in de shop besteld gewoon omdat ik ze daar laat plaatsen ivm het ABS systeem en ik het zelf ni kunnen vind dat ge met aangekochte stukken bij de shop aankomt om deze te laten plaatsen
    Maar indien de shop tijdig had gezegd dat ze er geen geleverd kregen moesten ze ofwel ergens anders bestellen of me iets laten weten zodat ik de leidingen kon kopen en ze nadien door hun kon laten plaatsen (wat ik ook vorige week dinsdag gevraagd had of dit een mogelijkheid was waarop zei positief reageerden) maar vorige week donderdag waren de leidingen bij bike design op de post en zouden vorige vrijdag of ten laatste deze week dinsdag in de shop zijn !

Wat mij nu nog het meeste frustreerd is dat ze mij allemaal goe bij mijn klooten hebben gdvdm !! Ik hem wel geire da ze me mijn kloote spelen of er aan .... maar dan liefst door een ferm madame

Deschouwer zei dat ze alle opties gingen afgaan en mij iets laten weten, fingers crossed (al zeggen mijn overgebleven hersencellen )

Grtz J
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

oplossing : alles afbellen waar ze je gerief liggen hebben en zelf gaan halen. Bij Moto5 hebben ze veel liggen

Comment

Bij Bike-Design maken ze de leidingen zelf op maat,dat heb ik zelf al gezien.
      Heb je al eens naar Bike-design gebeld om te horen hoe het juist zit?
      Ik heb ook eens zoiets mee gemaakt
      Dealer vertelde dat alles besteld was,maar toen ik zelf naar Bike-Design belde bleek dat de onderdelen gewoon op stock lagen en de dealer helemaal nog niets besteld had.
      BOCHTENPIKKER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
        Dealer vertelde dat alles besteld was,maar toen ik zelf naar Bike-Design belde bleek dat de onderdelen gewoon op stock lagen en de dealer helemaal nog niets besteld had.

Comment

Volgens mijn kan Ritchie (Ritchiesbikes) van hier op het forum u direct helpen!
          en anders eens horen bij TRW?

greets
          BMW R1100GS!
          RIP Hellraiser!
          ONLY THE GOOD DIE YOUNG!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten

Voor je mensen zwart maakt eerst effe horen hoe het bij hun zit he ! Probleem kan bij post/transporteur liggen zonder dat Bike design daar iets mee te maken heeft dan he !!
            Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
            Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
            als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

heel raar, ik heb ook al wel wat via bike design aangekocht en nooit problemen gehad.
              er is hier trouwens ook iemand opt forum van daar en zal hem deze topic laten.
              zal dan wel reageren, maar is idd niet zo dat het aan hun ligt aangezien er verschillende schakels in de ketting zitten
              dus laat het ons ff daarop houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif Bekijk Berichten

Voor je mensen zwart maakt eerst effe horen hoe het bij hun zit he ! Probleem kan bij post/transporteur liggen zonder dat Bike design daar iets mee te maken heeft dan he !!
                En als het niet aan Bikedesign ligt...
                Zo krijg je als firma dus een onterecht slechte rep...
                sigpic

Comment

Bij moto deluxe had ik er op 1 dag van HEL...

Comment

Het probleem is dat het hier niet gaat om gewone stalen remleidingen maar om 'ABS' stalenremleidingen het is idd zo dat men stalenremleidingen zelf maakt op een uurtje bij bike design en andere verdelers maar niet de abs versie omdat dit niet met een gewone banjo aansluiting is aan het abs

De reden waarom ik deze topic gestart heb is juist omdat ik weet dat er hier mensen op het forum zitten die bike design vertegenwoordigen en zij hun zelf zouden kunnen verklaren/verdedigen Als alles wat ze mij verteld of wijsgemaakt hebben niet klopt pen ik hier wel alles neer en verander ik de topic titel, ik ben niet het type dat iedereen wil zwartmaken laat dit duidelijk zijn.

Lees al mijn topic's maar na over al de jaren dat ik lid ben op dit forum en dit zal de eerste post zijn dat ik klaag !

Nu weet ik dat bike desing verdeler is van goodridge wat toch geen kleine speler is op de markt van de remleidingen.

Nu weet ik uit betrouwbare bron dat ik hell remleidingen voor de abs versie kan bestellen in GB en met express verzending zouden deze dan op 2d hier zijn, maar waarom moet ik deze bestellen en nog is de extra kosten dragen als ik een mnd geleden besteld heb ? Tot volgende week vrijdag hebben ze (de shop) de tijd want dan gaat de moto binnen voor onderhoud en maandag is het track day als je dan uitrekent dat er dan vanaf de 19de mei tot volgende vrijdag 6 wkn voorbij gegaan zijn vind ik dit heel triestig als het tegen dan niet in orde zou komen of ben ik hier de ongeduldige ???

Als er hier iemand op het forum zit die de leidingen op tijd kan leveren die mag het altijd laten weten, met de voorste leidingen alleen zen ik al content de achterrem gebruik ik toch nooit.

Grtz J
                    Never forget who helped you!
                    Never forgive who fu*ked you.
                    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
                      Als alles wat ze mij verteld of wijsgemaakt hebben niet klopt pen ik hier wel alles neer en verander ik de topic titel, ik ben niet het type dat iedereen wil zwartmaken laat dit duidelijk zijn.

Maar dat doe je toch met zo een titel zonder dat je over alle informatie beschikt stel je dat Bike Design niet goed is ... beetje heel kort door de bocht toch of zie jij dat anders ? Anders kan ik bvb zeggen dat jij een (GRmbk00!ç<!è) bent om zulke dingen neer te schrijven en als blijkt dat BD wel degelijk de schuldige is zal ik mijn woorden intrekken ??? Of zou ik daar beter mee wachten tot ik al de juiste info heb ??
                      Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                      Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                      als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Hebt ge eigenlijk al veel 'last' van fading op de standaard remleidingen? Die van mijne ABS blade houden het tot hiertoe nog redelijk goe uit voor sessies van 20-25 minuten. Enfin, ik heb mijne ABS afgezet voor op circuit en ik ga op't eind van het seizoen die ABS er waarschijnlijk afknikkeren en gewone stalen remleidingen steken. De feeling als ge op het scherp van de snee wil doorremmen is toch niet dat bij de ABS blade.

Comment

Ook begrijpen dat het op dit moment hondsdruk is in het dealer- en toeleverancierswereldje. Elk jaar laatste periode juni zelfde verhaal. Een hoop motards die beginnen bestellen, motor binnen doen en dergelijke omdat ze weten dat hun dealer jaarlijks verlof neemt en ze moeten op vakantie en er is circuit etc etc. Resultaat is dat het nog amper te volgen is en de ateliers tjokvol zitten.
                          Voel je nu niet aangevallen Haga, maar ik vrees dat je echt geen slechtere periode had kunnen bedenken om die speciale remleidingen te bestellen Ik heb het ook gedaan hoor voor de plaatsing van een achterband (voor choppers zijn er weinig bandenboeren die ze standaard liggen hebben). Ik heb er wel gelijk bij gevraagd of die in stock is omdat ik weet dat je bij bestelling wel is pech zou kunnen hebben.
                          Licensed to chill.
                          Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                          2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Imno Bekijk Berichten
                            Ook begrijpen dat het op dit moment hondsdruk is in het dealer- en toeleverancierswereldje. Elk jaar laatste periode juni zelfde verhaal. Een hoop motards die beginnen bestellen, motor binnen doen en dergelijke omdat ze weten dat hun dealer jaarlijks verlof neemt en ze moeten op vakantie en er is circuit etc etc. Resultaat is dat het nog amper te volgen is en de ateliers tjokvol zitten.
                            Voel je nu niet aangevallen Haga, maar ik vrees dat je echt geen slechtere periode had kunnen bedenken om die speciale remleidingen te bestellen Ik heb het ook gedaan hoor voor de plaatsing van een achterband (voor choppers zijn er weinig bandenboeren die ze standaard liggen hebben). Ik heb er wel gelijk bij gevraagd of die in stock is omdat ik weet dat je bij bestelling wel is pech zou kunnen hebben.
                            je kan in Haga z'n eerste zin al lezen dat ze midden mei al besteld zijn.....
                            Pink is not just a color.... it's a lifestyle
                            A racer NEVER looks back...
                            R6 2004 it's Barbie bitch!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xsaartje Bekijk Berichten
                              je kan in Haga z'n eerste zin al lezen dat ze midden mei al besteld zijn.....
                              Klopt 19/5. Nergens duidelijk wanneer de bestelling effectief door gegaan is en voor je het weet is het juni en dat is nu eenmaal een behoorlijk rotte maand om in ons wereldje iets te pakken te krijgen als er moet besteld worden en wanneer je stukken hebt (ook veel backorders). Zelfs voor een onderhoud wordt het voor veel al problematisch. Jaarlijks wederkerend probleem.
                              Licensed to chill.
                              Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                              2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Working...
                              X