Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bandenboer regio heist op den berg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bandenboer regio heist op den berg

Mensen,

ik ben verhuisd naar Booischot (regio heist op den berg) en moet met de cbr 600 rr nen nieuwe achterband laten installeren.

Iemand suggesties voor zowel band als bandenboer?

thx
    cbr600rr

Bij banden de ring in lier heb ik overlaatst mijn banden laten steken , moest wel met losse wielen langs komen , service was oke
    oude nickname: CrossBlade

Comment

goh ik heb der vroeger is bij ene vanachter aan zen huis geweest en daar moeste ook enkel me u velg aan komen.

mo ik heb die gevonden via 2dehands of kapaza das nu al wel 3j geleden en die plaatste die zonder machine dus geen beschadigingen aan de velg.

da was ergens een zandpadje bij nen 'boer' dus echt wel nen bandenboer :d

da was booischot dacht ik

prijzen waren goed alsk me ni vergis

grtz

Comment

laat men banden meestal vervangen bij motoservicemike, vorige keer was ie gesloten en had dringend een andere band nodig, dan naar banden de ring in lier geweest.
        Yamaha R6 '99
        Suzuki GSXR750 K9
        Suzuki GSXR1000 K10
        Honda CBR600RR 2004

Comment

Bij motodeluxe in Haacht kan je ook steeds terecht.
          Super vriendelijke gast en goeie service.
          En haacht is nu ni echt ver van Heist hé .
          Motodeluxe is trouwens ook een sponsor van het forum hier als ik me ni vergis.
          Yamaha R1 2004

Comment

Ik ben 2 jaar geleden voor de eerste keer bij banden Ronnie geweest in Ham , is niet echt in de buurt ( ook voor mij niet ) maar het is de beste service die ge als klant kunt wensen. Heb er zelfs een rit van 40min voor over.

Ze hebben mij daar al 2x verder geholpen op een moment dat een andere zaak mij de boom had ingestuurd.

Ga daar nu dus voor al mijn banden en de mechanieker krijgt altijd een goei fooi

Vanuit onze regio kunt ge daar zelfs een redelijk tof ritje van maken , tegen da ge thuis zijt zijn ze ingereden
            Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
            Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎