Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bandenkeuze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bandenkeuze

Mensen,

tweedelige vraag:

a) rijdt er iemand met de battlax s20 voor gemengd gebruik woon-werk + plezierritjes??

b) iemand uit de regio heist op den berg die een bandencentrale weet waar je gewoon met moto binnenrijdt, wacht en weer buiten rijdt??

Merciekes,

als er andere opties voor banden zijn behalve die s20, let me know.
    cbr600rr

Andere banden keuze: Michelin pilot road. Op straat super en goede levens duur.

sigpic

Comment

Dunlop Sportsmart.

Lovania in Herent. Hier ga ik ben er content ervan.
      De Ring in Lier veel positieve reacties gehoord.
      MotoServiceMike in Zondershot is een Suzuki dealer met gepaste uitleg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rakkabusa Bekijk Berichten
        Dunlop Sportsmart.

Goeie keuze, top band voor droog en nat
        Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
        Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

sportsmarts
          bangelijk goed op circuit en op straat. En in de regen zeker tevreden van

kheb ook roads gehad maar daar ben ik minder tevreden over. Snel gripverlies in de regen. En niet echt geschikt voor een trackday

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rakkabusa Bekijk Berichten
            Dunlop Sportsmart.

Kan je bij lovania aankomen met de banden al aangekocht? of moet je ze daar aankopen?

de dunlop sportsmart krijgt zo te lezen goede reacties. zijn er nog forumsponsors onder de bandencentrales ofzo?
            Last edited by Huysken; vr. 3 aug. '12, 20:24.
            cbr600rr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Huysken Bekijk Berichten
              Kan je bij lovania aankomen met de banden al aangekocht? of moet je ze daar aankopen?

de dunlop sportsmart krijgt zo te lezen goede reacties. zijn er nog forumsponsors onder de bandencentrales ofzo?
              Bij den dave, http://www.daromotorshop.be/
              Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
              Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

zeker een goei service bij daro. Die heeft de mijne gedaan. En je kan er op wachten

Comment

Sportsmart ik zit al een tijdje te wachten tot mijn bt16 voorband versleten is zodat ik vooraan ook een sportsmart kan steken
                  [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

Sportsmart bij Daro, service en eenmooie prijs
                    Honda cbr 600f 2006
                    circuit:yamaha r6 2004

Comment

Bij mij lagen er al BT 023 banden op. Enkel de achterband heb ik moeten vervangen (gat!).
                      Tijdens onze trip naar Zwitserland gereden op droge weg, natte weg, zeiknatte weg, kasseien, ... Altijd goede grip gehad.
                      En nu, na ongeveer 5500 km (achter) en + 6000 km voor, nog in vrij goede staat. Gaan waarschijnlijk nog een 6000 km mee (schatting....).

Als deze nu versleten zijn, wil ik de S20 eens proberen. Zouden sneller slijten, ik gebruik de motor toch alleen maar voor de fun, niet voor woon-werk verkeer.
                      [font=Georgia]Vanaf je 50ste zijn er nog maar twee dingen belangrijk!!! [/font]
                      [font=Georgia]DIKKE TETTEN !!! [/font]

Comment

Leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn over mijn werk en de prijzen . Ik ben terug uit vakantie dus ik ben er klaar voor .
                        Nu nog wat zon hé ;
                        daro motorshop.be

Comment

is dat niet de oudere versie van de BT-23? ik heb de BT-23 voor sportief-toeristisch gebruik, en er ferm content van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk Berichten
                            is dat niet de oudere versie van de BT-23? ik heb de BT-23 voor sportief-toeristisch gebruik, en er ferm content van
                            Die van mij zijn nog geen 6 maanden oud. Zijn er dan meerdere versies? De banden zijn in ieder geval opgebouwd uit 2 compounts. Zacht aan de zijkant en harder in het midden.
                            [font=Georgia]Vanaf je 50ste zijn er nog maar twee dingen belangrijk!!! [/font]
                            [font=Georgia]DIKKE TETTEN !!! [/font]

Comment

De S20 banden hebben al een paar goede recensies gehad.

Als mijn achterband versleten is ( zoveel reserve hebk niet meer ) zal het terug een 015 worden ( speciaal ontwikkelt voor mijn motor ) of een S20.
                              ?

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎