Van wat ik ervan hoor gaat de pro langer mee maar deze bied dan (relatief) minder grip als de sbk
Heb zelf nog nooit met de pro gereden dus het is van horen zeggen
Never forget who helped you!
Never forgive who fu*ked you.
Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..
Van wat ik ervan hoor gaat de pro langer mee maar deze bied dan (relatief) minder grip als de sbk
Heb zelf nog nooit met de pro gereden dus het is van horen zeggen
Idd :-) ik vermoed dat ik met mijn talent het verschil in grip niet voel maar het gat in mijne portemonnee wel degelijk :-) Die superbike pro gaat precies een dag of drie à vier mee vanachter..
Die superbike pro gaat een heel jaar mee als het nodig is maar echt veel vertrouwen bij lage temperaturen gaf hij niet vind ik. De sbk is kwa grip super!
Die pro is niet zo goed, vraag maar eens aan de mensen die ermee gereden hebben.
Als je het goedkoper wil maken kan je beter met de dragon supercorsa rijden. Die heeft meer grip dan de pro, gaat langer mee dan een superbike slick en is goedkoper.
Die pro is niet zo goed, vraag maar eens aan de mensen die ermee gereden hebben.
Als je het goedkoper wil maken kan je beter met de dragon supercorsa rijden. Die heeft meer grip dan de pro, gaat langer mee dan een superbike slick en is goedkoper.
Die pro's heb ik steken en ga ze er wss afzwieren want ik vind ze ook ni echt goe.
Schuif er alle kanten mee op, is wel plezierig maar soms een beetje teveel.
Kwam van dragon supercorsa en vind deze ook beter dan die pro's.
De gewone slicks heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb nog een nieuw setje supercorsa's liggen ook maar vond 'slicks' wel eens graaf om te proberen en nog geen klagen over de SBK's buiten het feit dat de achterband precies redelijk snel slijt voor mijn tijden (is eigenlijk zowat hetzelfde als de dunlop gp racer, mijn beestje eet misschien gewoon graag banden)
racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven
kawasaki z1000 '07
yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time
da kwam ook direct bij mij op
kheb nochtans een en ander bijgeleerd van jullie vorige discussie
Banden en vering en in de verlening rijstijl gaan meestal hand in hand. Allicht heeft het daar iets mee te maken want hij zou in princiepe toch een paar dagen met die slicks moeten kunnen doen met een correcte afstelling!
Voor die correcte afstelling zal Chris wel willen zorgen gok ik, of hij heeft nog een setje slicks liggen waar hij vanaf wil
Wel fijn dat er iemand zijn waarheid kan halen uit forumzeverderij
Banden en vering en in de verlening rijstijl gaan meestal hand in hand. Allicht heeft het daar iets mee te maken want hij zou in princiepe toch een paar dagen met die slicks moeten kunnen doen met een correcte afstelling!
Voor die correcte afstelling zal Chris wel willen zorgen gok ik, of hij heeft nog een setje slicks liggen waar hij vanaf wil
Wel fijn dat er iemand zijn waarheid kan halen uit forumzeverderij
:-) juist, juist en juist
En blijkbaar valt er met die 'mindere' pro slicks ook wel te vlammen...
jaja ge kunt daar zeker mee vlammen ... zolang je ze warm krijgt en houdt, en remt tot aan den apex natuurlijk
Ik heb dat laatste gisteren 'uitvoerig' geprobeerd maar echt geslaagd was dat nog niet te noemen . Ik zou dat eens moeten kunne proberen met een moto met ohlins of dergelijke erop afgesteld op mijn (over)gewicht .. Ik vraag me af waar het amateurisme ophoudt en de vering een probleem wordt. 2000 euro uitgeven om dan vast te stellen dat het toch aan't manneke ligt is in tijden van crisis er wat over :-) Dan kan je die 2k beter aan een personal trainer geven :-)
Ik heb veel met die superbike pro slicks gereden en was er redelijk tevreden van
Op folembray mee in de 56's gereden op men 2004 zx10r op mettet 1.13-1.14 en de band gaat zeer lang mee! 8 circuitdagen is zeker haalbaar.
Kwa grip mss niet de beste maar vind ze heel goed sturen en in de voorband had ik mega vertrouwen bij insturen/remmen achterband zette soms wel een stapje bij op de gas gaan maar dat heb ik zelf al met supercorsa sc2 gehad dusja...
Bandenspenning/veer afstelling is het belangrijkste voor goeie grip.
Ik reed met iets van 1.75 bar in de voorband en 1.65 achter denk ik (koud)
Laatste keer dat ik ermee gereden had was op croix met men zx6r en toen kreeg ik maar geen grip bij het uitaccelereren van bochten lag het nu aan de veer afstelling/slechte staat van circuit/of de band die mss het beste al had gegeven van grip (7e circuitdag ermee) Maar kon geen goeie tijd rijden voor mij persoonlijk... (2sec trager dan die keer ervoor op croix met men 10)
Heb dan die achterband in de vuilbak gesmeten terwijl hij nog minstens 2 circuitdagen had aan de slijtage indicatoren te zien.
De voorband heb ik nog en zal er wel nog wat mee rijden
Comment