Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suzuki marauder 125 cc

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Suzuki marauder 125 cc

Hoi iedereen,
    Ik ben Wesley en had eens een vraagje over mijn Suzuki marauder 125 cc ( bouwjaar 2001).
    Heb deze 2ehands gekocht maar nu wilde ik een via hier informeren of deze ergens begrensd kan zijn en wat ik hieraan kan doen ?
    Op zich rijd hij voor mij super ... Maar max snelheid is zo een 65 km/uur...
    Als je de motor hoort op zijn 5e versnelling hoor je dat hij niet meer optrekt en bopt hij rustig aan deze snelheid.
    Nu vermoed ik toch dat deze ergens begrensd lijkt te zijn... of zit ik ergens mis?
    Heb al op google gezocht en lees onderandere dat je een draadje aan de CDI kan losknippen ( maar dewelke ... Melden ze er niet bij )
    Las ook van dat hij ergens geknepen kon zijn maar hiervan had ik nog nooit gehoord ....

Is er hier iemand die mij hierover goed kan informeren en mij op weg kan helpen waar ik zoeken moet en eventueel mee kan helpen oplossen ook ...

Alvast dank bij voorbaat

Zwaardere Suzuki's werden vroeger wel begrensd op 100 PK,en die waren inderdaad vrij te zetten door een draad door te knippen.
    Maar ik geloof er niet veel van dat ze een 125cc zouden begrenzen,die heeft al bijna geen vermogen dus ik zie de reden niet.
    Of iemand heeft dat zelf gedaan,of er is ergens iets mis,want 65km/h is niet normaal als topsnelheid.
    BOCHTENPIKKER

Comment

hier tonen ze toch ook dezelfde met een begrenzer op 80??
      Alleen hoe controleer je deze ? En kan je er een onbegrensde cdi voor koppen ? Ik kan op google er niet veel over vinden .... Enkel andere merken en over scooters ect...
      Als iemand denkt aan andere mogelijke oorzaken laat gerust weten zodat ik deze punten gelijk ook nakijk.

Comment

Misschien dat die in bepaalde landen zo verkocht is?
        Is het een echte Belgische moto (met GVA) of import?
        Suzuki Belgium al eens gecontacteerd?
        Als die hier ooit zo verkocht is moeten zij dat kunnen zeggen.
        BOCHTENPIKKER

Comment

Ik zou ook bij eens dealer gaan horen.

Comment

Working...
          X