Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Batterij plat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Batterij plat

Na een rit van 100km even 5min gestopt en bromz wil niet meer starten en electronica (lampen etc) doen het niet.

Stond juist op een helling en zo terug in gang gekregen.
    Thuis aan de lader gehangen en was idd plat.. nu vraag ik me af is mijn batt stuk of de alternator ?

Batt ondertussen opgeladen en ga nu toerken doen en daarna eens zien wat de status van de batt is door aan druppellader te hangen....

Last edited by Bullit; ma. 1 aug. '22, 20:28.

.

Comment

Batterij meten terwijl de motor draait. Zal iets van 14v geven.

Batterij meten wanneer je start als die onder de 11v gaat is ze waarschijnlijk niet goed meer.

Gezien je motor niet uitvalt onder het rijden lijkt hij voldoende stroom op te wekken. Mijn geld staat op de batterij

Comment

Dank u Evil !!
        Morgen eens proberen

Comment

Batt zat los onder de voltage bij de start,zodus direct een nieuwe batt gestoken, maw uw geld is binnen
          Met zo'n weer en niet kunnen rijden zou er over zijn
          Merciii Evil!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evil kim Bekijk Berichten
            Batterij meten wanneer je start als die onder de 11v gaat is ze waarschijnlijk niet goed meer.
            dan gaat zelfs een nieuwe "kapot" zijn. niet onder +- 10V.

Comment

Heb je ondertussen al terug kunnen rijden en van t schoon motor weer genieten?

Comment

Zeker weten, lekker kunnen cruisen in Lier,Tienen en Antwerpen in een week.
                Denk iets van een 500km gedaan te hebben... tis ook het nieuwe in combinatie met het mooie weer wss.
                Met dit weer stop ik alvast niet met rijden

Ook fijn boek gevonden => https://nl.wikipedia.org/wiki/Zen_en...Motoronderhoud

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎