hey allemaal.
ik heb een daytona op de kop kunnen tikken met wat werk aan. het grootste probleem wat er aan scheelt is het volgende:
hij start en draaid goed. Maar stationair is er geen stroom op het dashbord te bespeuren. Pas als je gas geeft en boven de 1100 RPM komt, dan springt hij aan. je kan de motor na 5min draaien zelfs niet meer starten, want dan is de batterij plat.
Ik heb gemeten over de batterij:
stationair: 11.2volt
4000RPM: 12.8v
kan dit te wijten zijn aan een kortsluiting ergens? of scheelt er wat aan de stator?
De verkoper zei dat hij zelf eens gevallen was met de motor, en de carterkap + stator waren kapot. Deze heeft hij laten vervangen (ziet er ook nieuw uit), en heeft er sindsdien nog zelf mee kunnen rijden (beweerd hij, zonder problemen)
iemand een idee?
ik heb een daytona op de kop kunnen tikken met wat werk aan. het grootste probleem wat er aan scheelt is het volgende:
hij start en draaid goed. Maar stationair is er geen stroom op het dashbord te bespeuren. Pas als je gas geeft en boven de 1100 RPM komt, dan springt hij aan. je kan de motor na 5min draaien zelfs niet meer starten, want dan is de batterij plat.
Ik heb gemeten over de batterij:
stationair: 11.2volt
4000RPM: 12.8v
kan dit te wijten zijn aan een kortsluiting ergens? of scheelt er wat aan de stator?
De verkoper zei dat hij zelf eens gevallen was met de motor, en de carterkap + stator waren kapot. Deze heeft hij laten vervangen (ziet er ook nieuw uit), en heeft er sindsdien nog zelf mee kunnen rijden (beweerd hij, zonder problemen)
iemand een idee?
Comment