door een chronisch tijdsgebrek besloten de KTM te verkopen
Dan komen er geinteresseerde mensen, start hij niet.
De eerste maal niet in gang te krijgen, bougie vervangen, aan lading gehangen, en probleem opgelost.
Maar nu is er echt geen leven in te krijgen.
Hij hangt aan de druppellader
zit een nieuwe bougie in (1 maand, 25 km)
hij draait rond, maar start niet
na een tijd starten ruikt hij naar benzine, dus dat is't probleem niet direct denk ik
Nu heb ik wel al langer problemen met de automatische decompressie, dus startte meestal met behulp van't decompressiehendeltje. Maar ik mer wel dat als ik het wat los laat de starter een vrij luide tik geeft, precies alsof hij de piston niet meer rondkrijgt.
Wat zou het kunnen zijn?
Starter niet meer sterk genoeg om rond te gaan als de compressie te hoog wordt.
klepspeling?
afstelling ontsteking?
Cdi?
...
Iemand in de buurt van genk (+-100 km) die de tijd en kennis heeft er eens naar te kijken?
Thanks
Dan komen er geinteresseerde mensen, start hij niet.
De eerste maal niet in gang te krijgen, bougie vervangen, aan lading gehangen, en probleem opgelost.
Maar nu is er echt geen leven in te krijgen.
Hij hangt aan de druppellader
zit een nieuwe bougie in (1 maand, 25 km)
hij draait rond, maar start niet
na een tijd starten ruikt hij naar benzine, dus dat is't probleem niet direct denk ik
Nu heb ik wel al langer problemen met de automatische decompressie, dus startte meestal met behulp van't decompressiehendeltje. Maar ik mer wel dat als ik het wat los laat de starter een vrij luide tik geeft, precies alsof hij de piston niet meer rondkrijgt.
Wat zou het kunnen zijn?
Starter niet meer sterk genoeg om rond te gaan als de compressie te hoog wordt.
klepspeling?
afstelling ontsteking?
Cdi?
...
Iemand in de buurt van genk (+-100 km) die de tijd en kennis heeft er eens naar te kijken?
Thanks
Comment