Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

regulator vfr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • regulator vfr

    Bij vfr 1991 heb ik electrisch probleem.Volgens druppeltekller is heel systeem ok weliswaar als de motor ni draait.De alternator levert precies wel de nodige spanning(ongeveer14v bij 5000toeren) maar telkens ik er mee rij is er een stuk spanning kwijt.in zoverre terwijl ik rij durft de motor stil te vallen en start ni meer daar batterij plat is.batterij is vervangen dus dat is het ni.en als ik hem snachts oplaadt kan ik er paar dagen mee rijden.alternator levert wel spanning en batterij ok.kan dat zijn da bij stukke regulator motor stil valt en batterij plat geraakt of moet ik het eerder zoeken door rijden en trillingen ergens een slechte mass of kortsluiting? zoals ik zei bij motor uit lijkt alles ok en geen verlies te meten.Zoja regulator stuk hoe kan ik die dan uitmeten want is te duur om zomaar eens te vervangen om dat uit te proberen.batterij gaat dus niet af als ik niet rij en alternator levert genoeg stroom denk ik of misschien ni altijd .iemand een idee?

  • #2
    heb da nog al gehoord da die es stuk gaan bij vfr

    ik weet ni as da dezelfde zijn as bij onze (86-89)
    ma zo heb ik er nog wel 1e liggen
    je mag altijes komen proberen as ge ni te ver moest wonen
    greetz
    yzf 1000 RR 'red devil'

    Comment


    • #3
      regulator

      Thanks voor het aanbod.heb alles eens opengevezen en die regulator had gelekt zoals met een transfo.Bedankt maar is opgelost nu.De nieuwe hebben nu koelvinnen waarschijnlijk omdat Honda het probleen onderkent heeft.Thanks voor de reactie

      Comment


      • #4
        ale des te beter

        de mijne is van 86 en die heeft al koelvinnen ?
        is da probleem met sturen nu al opgelost ?
        yzf 1000 RR 'red devil'

        Comment


        • #5
          Ja inderdaad is opgelost.Sorry voor mijn late reactie.Het probleem zat er gewoon in dat die kogellager helemaal droog stond en wat er dan door vorige eigenaar is gebeurt weet ik niet maar dan is die kop zo vast gezet geworden en met de tegenmoer nog eens extra aangezet dat alles gewoon potvast zat.Raar zie de reden niet in want er was niets aan het geheel defect.Niet het juist gereedschap misschien? Thanks nogma

          Comment


          • #6
            Sorry voor mijn late reactie.Ja is opgelost .Was eigenlijk niets aan.Alles gedemonteerd aan de kop en de kogellager stond volledig droog en daarna door vorige eigenaar alles zo vastgezet met het verkeerde gereedschap denk ik om die contermoer vast te zetten zonder dat die vorige meedraaide.Want raar aan het geheel was niets defect.thanks voor je reactie en je interesse.

            Comment


            • #7
              aaaah dan rijd m nu gelijk ne vfr moet rijden

              soepel en zacht
              maar toch bliksemsnel s het gevraagd word
              yzf 1000 RR 'red devil'

              Comment

              Working...
              X