Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdere ombouw GSX 1400

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Verdere ombouw GSX 1400

    Ga van de winter verder verbouwen dus laat regelmatig wel iet zien.
    Vandaag al een paar zaken besteld, met dank aan The Devil's own racer, (dekselkes rem en koppelingreservoir, kühlersutz) en van de week volgen der nog een paar (rem en schakelset, zijdekselkes).
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

  • #2
    Dat rem en schakelsetje hebben een groot hebben gehalte
    ik begrijp wel niet goed waarom je een radiator zo wil laten opvallen? mooie cover, dat wel, maar begrijphet niet te geod.
    btw: zal deze cover de koeling niet in het gedrang brengen??
    tis altijd ombouwtijd ....

    Comment


    • #3
      hou hier een schoon dagboekske derover bij dan kan ik nog wa termpjes leren, is handig voor mijn vertaling

      Comment


      • #4
        cool makker,t'is al nen mooie maar dan zal het na de winter nog knapper worden.veel sleutel plezier.
        [font=Comic Sans MS][/font]

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door beulke
          Dat rem en schakelsetje hebben een groot hebben gehalte
          ik begrijp wel niet goed waarom je een radiator zo wil laten opvallen? mooie cover, dat wel, maar begrijphet niet te geod.
          btw: zal deze cover de koeling niet in het gedrang brengen??
          Heb momenteel al zone cover derop staan (alé in den aard), ma vond deze iet schoner, heb nog gene last gehad van de koeling. Moet der wel bij zegge, het blauw wat ge op de foto ziet zult ge bij de mijne niet zien (zit er normaal niet bij).
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

          Comment


          • #6
            Vandaag tailriser (verhoging van 40 mm) en g-pack besteld.

            [font=Arial]Product information G-pack
            G-Pack is a module which has the capability to optimise the performance of your engine to a maximum, particularly during the phases of acceleration from low to mid range.

            G-Pack was especially developed to bypass the restrictions in 2nd and 3rd gear, installed in order to conform with local regulations for noise and emissions.
            [/font]
            [font=Arial]The result of this research: maximum torque and power with exceptional acceleration in the low and mid range permitting full exploitation of your engine power band resulting in greater riding pleasures.
            [/font]
            Suzuki rules
            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

            Comment


            • #7
              de lotto gewonnen ?
              yzf 1000 RR 'red devil'

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
                de lotto gewonnen ?
                Was het maar waar, dan had ik al veel meer besteld , beetje bij beetje opt moment.
                Suzuki rules
                “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                  Vandaag tailriser (verhoging van 40 mm) en g-pack besteld.

                  [font=Arial]Product information G-pack
                  G-Pack is a module which has the capability to optimise the performance of your engine to a maximum, particularly during the phases of acceleration from low to mid range.

                  G-Pack was especially developed to bypass the restrictions in 2nd and 3rd gear, installed in order to conform with local regulations for noise and emissions.
                  [/font]
                  [font=Arial]The result of this research: maximum torque and power with exceptional acceleration in the low and mid range permitting full exploitation of your engine power band resulting in greater riding pleasures.
                  [/font]
                  Hoeveel betaald voor die G-pack?
                  Is eigenlijk gewoon een weerstandje.
                  Te koop voor $15 met originele Suzuki-stekkers.
                  Suzuki heeft als gevolg van te veel ongevallen met (overtrokken) wheelies in de lagere versnelingen een vertraging ingebouwd. Dat weerstandje maakt de ECU wijs dat 'em constant in 5e of 6e zit.

                  Maakt in veel gevallen de moto wel leuker om mee te rijden.

                  Comment


                  • #10
                    toffe opties
                    moet toch ook ens gaan beginne eerst menne vaste fiksen op't werk

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                      Hoeveel betaald voor die G-pack?
                      Is eigenlijk gewoon een weerstandje.
                      Te koop voor $15 met originele Suzuki-stekkers.
                      Suzuki heeft als gevolg van te veel ongevallen met (overtrokken) wheelies in de lagere versnelingen een vertraging ingebouwd. Dat weerstandje maakt de ECU wijs dat 'em constant in 5e of 6e zit.

                      Maakt in veel gevallen de moto wel leuker om mee te rijden.
                      Ietske meer
                      Suzuki rules
                      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

                      Comment


                      • #12
                        Was mis met die $15.
                        Ik heb er $35 betaald, excl verzending...

                        Comment


                        • #13
                          joe manne heb ook zoon g-pack op tlr gehad.ding deed niets bleek op testbank.staat nu in mijn vitrinne kast naast schaal model van tlr. ps .is zelfs afterade samen met power commender.
                          R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                          maar hou het daar wel proper he mannen.
                          Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

                          make choises and don't look back

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door kiki
                            joe manne heb ook zoon g-pack op tlr gehad.ding deed niets bleek op testbank.staat nu in mijn vitrinne kast naast schaal model van tlr. ps .is zelfs afterade samen met power commender.
                            Kan kloppe, hetgeen dat ik er al allemaal van gelezen heb is het niet merkbaar op de testbank omdat ge geen vermogen meer krijgt. Het enigste dat het doet is (in mijn geval) er voor zorgen dat mijn max vermogen ook in 2de en 3de vitesse word vrijgeven. En blijkbaar voor moto's die begrensd zijn op topsnelheid (hayabusa en dergelijke) wordt deze begrenzing ongedaan gemaakt. Alé dit is wat ik uit alle uitleg kan halen die ik er al over gelezen heb. Of het echt merkbaar gaat zijn zal ik moeten afwachten.
                            Suzuki rules
                            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

                            Comment


                            • #15
                              Hey Paco,


                              Misschien ook wat om een undertail te monteren? (of zit die er al op? Kan ik op je kleine fotootje niet zien...)
                              First you see God, then you brake! (der Schwantz Meister...)

                              Comment

                              Working...
                              X