Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleem met remmen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• probleem met remmen

kan iemand mij helpen

ik heb een paar weken gelden mijn dr 650 helemaal gedemonteerd en het kader laten poederlakken. en onder tussen alles een een keertje gecontroleerd en toen ik mijn achterem bekeek was maar een van de 2 remblokken totaal versleten en op de andere was totaal geen sleet. de blok die tegen de pistons zit was niks versleten en de blok aan de binnen kant van de schijf was zo goed als verdwenen. iemand die een zinnige uitleg heeft want ik weet het niet meer de klauw beweegt en zat niet vast en de piston ook niet. ??????
    suzuki dr 650 jebel '90
    suzuki dl 1000 v-strom en ne knal gelen ook

Re: probleem met remmen

Heeft de klauw maar 1 zuiger ? (ik vermoed van wel) dan is het normaal

Omdat de meeste druk langs de kant van de piston komt

Comment

daar is niks normaal aan...

is dat ene blok recht afgesleten, of een beetje schuin ?

Comment

Doet mij denken aan het topic van DME3

Lopen beide zuigers even vlot? Eens goed kuisen kan al wonderen doen. Der is uithalen, kuisen, beetje vet... Eventueel nieuwe dichtingen
        "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

klauw heeft 2 pistons en de blok is mooi recht afgesleten ik zal morgen eens een fotoke uploaden
          suzuki dr 650 jebel '90

Comment

als er 2 pistons zijn dan zit een vast, waarschijnlijk met vuil, een keer goed kuisen zodat als je remt alle 2 de pistons naar buiten komen, want nu komt er maar 1, dus is de andere geblokkeerd.
            R.I.P Marco #58
            http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realnuts
              Doet mij denken aan het topic van DME3

Lopen beide zuigers even vlot? Eens goed kuisen kan al wonderen doen. Der is uithalen, kuisen, beetje vet... Eventueel nieuwe dichtingen
              Idd, maar ik moet nog wat langer rijden om te kunnen zien wat de slijtage van de remblokken is

Wss komt idd die ene piston niet naar buiten als je remt, waardoor je eigenlijk maar 1 remblok gebruikt en er dus ook maar ene afslijt.
              Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

de dunsta stak aan de binnenkant van de schijf en de dikke zit tegen de 2 pistons. ik heb ze getest en ze gaan mooi gelijk uit en drukkken de dikke plaat tegen de schijf maar deze slijt zo goed als niet af en de andere kant verdwijnt of het niks is. en de klauw zelf beweegt ook mooi op zijn gelijders.
                suzuki dr 650 jebel '90

Comment

Working...
                X