Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brembo remklauw identificatie ...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Brembo remklauw identificatie ...

Hey daar voor mijn SM project ben ik zowat aan de laatste onderdelen bezig die ik nog moet aankopen ... remblokken

Klinkt simpel genoeg ware het niet dat ik geen idee heb welke blokken ik moet kopen ... en dan heb ik het niet over de "compound" van de remblok maar gewoon het model ...

eerst een foto van de klauw

Volgens mij is dit een redelijke standaard klauw die in oudere Ducati's (en weet ik veel in welke andere motoren) wel veel zal gebruikt zijn. (oorspronkelijk goud van kleur )

Dan de blokken die erin zaten ...

Zoals je ziet lopen deze recht aan de bovenzijde .. Als ik nu bvb hier eens rondkijk
    http://hemomotorenspijkenisse.biedmeer. ... rembo.html
    (de pdf van Wrekah in zijn openingspost geeft telkens een foutcode dus daar kan ik niet meer naar kijken...)

dan zie ik enkel een 2tal blokken die mogelijk zouden passen met een rechte bovenzijde , en één gaatje voor de pen door te steken...
    dat zijn dan de 07-BB1535 en de 07-BB1507 beide zijn wel carbon ceramic blokken en volgens mij dus wat teveel van het goede voor de SM waarop ze terecht komen...

Dus als er iemand weet welke blokken ik hiervoor moet hebben of in welk model moto deze zaten (dan vind ik de juiste blokken ook wel) geef maar een gil dan ...
    Thanks !
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Re: Brembo remklauw identificatie ...

Ik heb zo een stil vermoeden dat het deze wel eens zouden kunnen zijn.
    http://www.motorremschijf.nl/ducati/916 ... 46%29/3924
    Heb idd gezocht op ducati 916/748 van 1996. De gewone biposto. En denk zelfs dat mijn ST4 in den tijd er ook zo 'n blokken in zitten had.
    XJR 1300 '99
    DuCman aka DuCCie ;-)

Comment

Ook mss handig, niet naar de afbeelding kijken want deze is niet de juiste.
      http://www.motorcorner.nl/07bb-remblokk ... 31548.html
      XJR 1300 '99
      DuCman aka DuCCie ;-)

Comment

Je kan toch gewoon je blokken meenemen naar je dealer en zeggen: geef mij een nieuw paar van deze? De volgende keer kan je ze dan op internet kopen..

Comment

Ik denk de 2247 van Carbone Lorraine,zit ook in de Yamaha SZR660 en vele Ducati's.
          69,4 mm breed,50,8 mm hoog
          Ik heb hier een cataloog met tekeningen op ware grootte als je wil passen.
          BOCHTENPIKKER

Comment

idd type 2247 SBK5 volgens Wrekah .. ik ga ze bij hem (mojomoto) bestellen ... (ga direct effe de betaling doen se !! )

thanks voor den info allemaal !
            Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!

Comment

Om het officieel te maken:

Brembo Goldline P4 30/34

Dat zijn de remklauwen die ook op de Ducati 900SS zitten.
              Als er 40mm tussen de 2 ophangpunten zitten is het de 900SS van '91 tem '97
              Is dat 65mm, dan vanaf '98.
              Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

ze zijn vandaag op de post gegaan (super service van MOJOMOTO !) dus zal na het weekend kunnen checken se .. maar denk wel dat het de juiste zullen zijn...

Comment

yups, zijn zeker de juiste, ik herken de vorm
                  http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

Working...
                  X