Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TRW remblokken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• TRW remblokken

Heeft er iemand ervaring met deze remblokken? ik rijd nu met met ferodo's maar vind toch dat deze snel slijten. (het ligt ook aan m'n 2 zuiger remklauwen, waardoor 1 blok altijd helemaal op is en de andere is nog 1/2 goed..)

Wat ik zou willen weten:
    - indien iemand ze kan vergelijken met ferodo/brembo blokken qua remgedrag: graag!
    - veranderen ze van remgedrag in de regen?
    - slijtage in vergelijking met andere merken

Bedankt!!

Re: TRW remblokken

ik heb veel gereden met trw sintermetaal en was daar heel content van. ik rij nu met carbone lorraine sinter en mijn gevoel geeft een heel lichte voorkeur aan trw

Comment

lucas blokken tegen over ferodo zijn ook heel goed, gaan langer mee..... en zijn goedkoper..... te krijgen bij een sponsor hier... lovania banden
      R.I.P Marco #58
      http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Toen ze versleten waren, heb ik op mijne vorige ook TRW sinter metal's gestoken als vervanging van de door bmw standaard gemonteerd 'brembo' blokken. Minstens even goed en ze zongen heel schoon Heel racy Qua levensduur kan ik me niet uitspreken. Heb er na plaatsing maar hooguit 10000km mee gedaan en toe moto verkocht. Dus zeker een aanrader!
        When in doubt, gas it ! sigpic

Comment

ik ben ook heeel tevreden van TRW!
          BMW R1100GS!
          RIP Hellraiser!
          ONLY THE GOOD DIE YOUNG!

Comment

10.000km met remblokken ik haal max 5.000km die moet ik ook eens proberen
            burn rubber not your soul

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gino 13
              10.000km met remblokken ik haal max 5.000km die moet ik ook eens proberen
              mijn eerste setje heb ik 23.000 km mee gebold en ze waren nog niet op...
              zou stilaan beginnen denken dat de originele nog best zijn als het op duurzaamheid aan komt
              one life,ride it...!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rossifan46
                zou stilaan beginnen denken dat de originele nog best zijn als het op duurzaamheid aan komt
                Dat is in vele gevallen ook zo ,meestal zijn die ook wel wat duurder.
                BOCHTENPIKKER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
                  Dat is in vele gevallen ook zo ,meestal zijn die ook wel wat duurder.
                  sigpic

Comment

8 jaar later heeft deze post mij nog heel goed geholpen

Comment

ik ben ondertussen overgestapt naar EBC HH ik vind dat die een beetje meer bijten .en omdat ik veel corrigeer met de achterrem heb ik dat graag

Comment

Working...
                      X