Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rempomp brembo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rempomp brembo

Hier ben ik weer,
    Ik zou me graag een andere rempomp aanschaffen voor op m'n SP1.
    Na wat rondkijken op 't net kwam ik een Brembo 19 RCS tegen. Heeft er iemand hier ervaring mee?
    De prijzen liggen ook niet echt dicht bij elkaar, ik vond er voor 345, 295 en 269,95 euro's en dat allemaal voor dezelfde rempomp. Weet er hier misschien iemand waar die nog scherper geprijst zijn of is 269,95 al scherp.
    Alvast iedereen weeral bedankt.
    PS; dit forum is TOP voor zulke vragen!

ik ben heel content met mijn IRC rempomp, te verkrijgen bij luytenimport.be
    Common sense is like deodorant.
    The people who need it most never use it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MotoFodel Bekijk Berichten
      ik ben heel content met mijn IRC rempomp, te verkrijgen bij luytenimport.be
      Weet je ook wat die kosten? Bedankt voor de reaktie.

Comment

Best eens informeren bij luytenimport.be, voor mijn SV'ke was dat 225 € (goede service inbegrepen )
        Last edited by MotoFodel; wo. 20 jun. '12, 15:01.

Comment

Tijdje geleden was er hier een groepsaankoop voor een brembo rempomp. Ik heb er toen eentje gekocht en dat was, samen met brembo remblokken, mijn beste aankoop ooit voor mijn circuitbakje!

Zeer tevreden van, ik dacht dat we ze toen €245 betaald hebben.

Comment

Die 269,95 vindt ik toch al een nette prijs
            Goedkoper weet ik ze niet.
            Ik heb nog nooit met iets anders gereden, dus heb geen vergelijking.
            Persoonlijk zou ik steeds voor Brembo gaan omdat dit gewoon steeds kwaliteit is.
            Ik kan niets opnoemen wat slecht is van dit merk.
            Kijk gewoon even naar de top moto's/wagens en overal kan je Brembo op terug vinden.
            Ik kan je maar 1 ding zeggen, ik ben er super content van.
            [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky-D Bekijk Berichten
              Kijk gewoon even naar de top moto's/wagens en overal kan je Brembo op terug vinden.
              Uit welingelichte bron weet ik dat Brembo's op auto's niet zo hoog aangeschreven staan als moto's hoor

Comment

Ik heb nog nooit geweten dat bv. Porche etc. slechte remmen heeft, en die zullen zeker daar niet op besparen.
                Ik heb voor ik met de motor reed altijd in het auto/race wereldje gezeten.
                Had zelf een GTR met +600 pk die ik zelf gebouwd had en geloof me, ik wou zeker wel zo'n Big Brake Kit er onder hebben.
                Er zijn natuurlijk mensen die een setje schijfjes en blokjes steken en dan gaan denken dat ze veel beter zullen remmen, maar daar is niks van aan.
                Zet er 8pod's klauwen onder met grotere schijven en je plakt met je gezicht tegen de raam.
                [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Geef mij toch maar Stoptechs

Comment

wilwood!!! dan hebt ge die pizza schijven ook niet nodig
                    Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

Laten we zo zeggen, de naam 'Brembo' verkoopt omdat ze altijd degelijk materiaal hebben gehad. Maar Nissin en andere merken hebben ook wel vergelijkbaar materiaal. Fabrikanten schrijven een prijsaanvraag uit naar verschillende fabrikanten met het aantal stuks dat ze voor een bepaald model willen aankopen. Degene die dan met de beste prijs op de proppen komt, mag leveren. En als het prijsverschil met Brembo niet al te groot is, kiest men voor Brembo omdat dit toch dat ietsje extra geeft aan de moto.

Veel moto's die al Brembo af fabriek hebben, wil niet zeggen dat het dan veel beter remmen zijn dan een ander merk. Brembo heeft ook zeer veel verschillende soorten pompen en klauwen die enorm verschillen van kwaliteit EN prijs.
                      I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

zo ist idd en de ene brembo is de andere niet...ook niet bij de auto's.
                        Vaak ist merk dat erop staat is't zelfde en de klauw ook maar intern toch een verschil afhankelijk van wat het mocht kosten van de OEM merkfabrikant.

En zo is het vb ook in de racerij tov de straatkitjes die je kan kopen, die zijn ook nog eens volledig anders.
                        Op moto's moet ik het zelf nog voelen maar op auto's zijn de af-fabrieks brembo's meestal goed genoeg voor op straat
                        maar totaal onvoldoende voor op circuit (Subaru-Mitsubishi-Corvette Z06-Nissan-...)
                        Bij de moto's worden die radiaal gemonteerde brembo's wel meestal als referentiepunt aangehaald.
                        Maar merk je ook dat er verschil is tussen de motomerken onderling ondanks dat ze vb beide brembo remmen hebben.
                        (las ik laatst nog in een artikel van MR in vgl tussen 675R en MV F3)

Ik heb voorlopig nog geen klagen over de Stnd Nissin's op mijn VTR...remmen nog altijd heel goed en hard en blijven dat ook doen
                        Last edited by Blue; do. 14 jun. '12, 12:14.
                        if you don't succeed at first, skydiving ain't for you!

Comment

Bremborempomp in combinatie met bremboschijven en bremboremblokken remt schandalig hard ! Soms een beetje te hard LOL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z146 Bekijk Berichten
                            Bremborempomp in combinatie met bremboschijven en bremboremblokken remt schandalig hard ! Soms een beetje te hard LOL
                            daar moette soms nog maar mee denken aan remmen en die remmen al in uw plaats

Comment

ik ben onlangs van een standaard brembo op de r1 naar de rcs19 overgestapt,samen met brembo blokken en stalen remleidingen...
                              heb er al spijt van dat ik dit niet direct gedaan heb,het is nu niet dat ik 2 keer rapper stil sta maar het gevoel en kracht is ferm gestegen...nu nog de schijven en kben content
                              one life,ride it...!!!

Comment

Working...
                              X