Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderhoud remmen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Onderhoud remmen

Daar ik voor mijn volgende circuitdag, mijn remvloeistof(is redelijk donker) en remblokken ga vernieuwen, stel ik mij de vraag of ik dan ineens ni beter stalen remleidingen plaats.
    Ter info: ik rij sportief op straat en doe een 3-5 circuitdagen/jaar voorlopig.
    Mijn andere optie is nu gewoon de vloeistof en de blokjes en deze winter als hij toch op stal sta de stalen leidingen monteren.

Wat zouden jullie doen?
    DUCATI MONSTER 696 '14 & CBR 600RR '08
    [FONT=Comic Sans MS]If your dream doesn't scare you, it's not big enough...[/FONT]

Staalomvlochten remleidingen steken, is beter voor op circuit en straat.

Als ge wat harder begint te remmen op circuit kunt ge wel eens geen remmen meer hebben na een tijd.

Ik denk dat je voor 60-70€ al een set kunt hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TiponiDP Bekijk Berichten
      Daar ik voor mijn volgende circuitdag, mijn remvloeistof(is redelijk donker) en remblokken ga vernieuwen, stel ik mij de vraag of ik dan ineens ni beter stalen remleidingen plaats.
      Ter info: ik rij sportief op straat en doe een 3-5 circuitdagen/jaar voorlopig.
      Mijn andere optie is nu gewoon de vloeistof en de blokjes en deze winter als hij toch op stal sta de stalen leidingen monteren.

Wat zouden jullie doen?
      Ik zou het nu in 1 x bij doen kost nog geen 100pl€ en dan kunt ge er dit jaar nog van genieten
      Never forget who helped you!
      Never forgive who fu*ked you.
      Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
        Ik zou het nu in 1 x bij doen kost nog geen 100pl€ en dan kunt ge er dit jaar nog van genieten
        ge hebt nu toch ervaring hiermee ;-) Wat raad je me aan voor prijs/kwaliteit. Mijn volgende circuitdag is 13/7 en 'k doe alles zelf;-)
        DUCATI MONSTER 696 '14 & CBR 600RR '08
        [FONT=Comic Sans MS]If your dream doesn't scare you, it's not big enough...[/FONT]

Comment

Working...
        X