Mededeling

Collapse
No announcement yet.

R6 2006 remblokken zitten los ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• R6 2006 remblokken zitten los ???

Even een vraagje aan de andere R6 rijders op t forum hier.

Men 2dehands R6 heeft remblokken SC compound zitten.
    Ik heb telkens een klikkend geluid van de Remblokken in de klauwen, heb alles eens gedemonteerd en bekenen.
    Niets abnormaal aan te zien.

Kan iemand bevestigen dat dit normaal/abnormaal is?

Merci
    Yamaha XSR900

Is normaal dat ze los zitten (tenminste als je dan niet aan het remmen bent). Als ze vastzitten, kan je niet remmen

"Hangen" ze vast met dat staafje aan de bovenkant wat op zijn plaats dan weer wordt vastgehouden door de clipsen? Kan ook zijn dat ze dat plaatje wat boven de remblokken zit hebben weggehaald, dan zitten ze ook losser. Als dat zo is, dan lijkt het mij normaal.

Comment

Komt dat klikkend geluid niet van uw remschijf?

Comment

9 van de 10 heb je geen plaatjes die achter je remblokken horen. dikswels halen ze die weg. Als je ze zo plaatst is dat geluid direct weg. Heb namelijk hetzelfde voor gehad op mijn brembo klauwen
        R.I.P Marco #58
        http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

De plaatjes zitten erop, alles is zoals in het werkplaatshandboek het weergeeft
          Yamaha XSR900

Comment

de jeroen heeft exact hetzelfde geklik van de remblokken bij achteruitbollen enzo, en die heeft nog maar 3000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              de jeroen heeft exact hetzelfde geklik van de remblokken bij achteruitbollen enzo, en die heeft nog maar 3000km
              Bij mij hoor ik die niet echt klikken tijdens achteruitbollen of doen, wel als ik net begin te remmen.
              Remmen doen ze wel in vergelijking met de Z

Mijn r6'ke heeft 13.000 km net ingereden
              Yamaha XSR900

Comment

Working...
              X