Ik rij met ene tl1000s rond en ben zeer tevreden van mijne moto. het enige wat mij een beetje stoort is dat de remmen niet zo strak zijn als ik wel wil. begrijp me niet verkeerd ze remmen wel geod en voldoende maar ik had graag iets beter gewild. Temminste als het geen stukken van mensen kost. Ik ben gaan rondhoren voor vanalles en er zijn een paar opties.
olwel grootere remklauwen heb nu 4 cilinders en dan zou ik naar 6 cilinders gaan.
ofwel een andere rempomp:hier zit ik met vragen:
-ik heb nu een nissin rempomp erop zitten met ene diameter van 14 mm.
ik had van mastiff al gehoord hier een grotere diameter te zetten maar er zijn blijkbaar ook radiaale rempompen (iets nieuw wat wel beter werkt=probleem kost stukken van mensen nieuw zit je rap aan 650Euro). Weet iemand het juiste verschil in werking tusssen een gewoone en een radiaale rempomp.Of weet iemand waar ik een goedkoop setje kan vinden of als iemand een andere oplossing voor beter te remmen heeft; Laat maar komen
olwel grootere remklauwen heb nu 4 cilinders en dan zou ik naar 6 cilinders gaan.
ofwel een andere rempomp:hier zit ik met vragen:
-ik heb nu een nissin rempomp erop zitten met ene diameter van 14 mm.
ik had van mastiff al gehoord hier een grotere diameter te zetten maar er zijn blijkbaar ook radiaale rempompen (iets nieuw wat wel beter werkt=probleem kost stukken van mensen nieuw zit je rap aan 650Euro). Weet iemand het juiste verschil in werking tusssen een gewoone en een radiaale rempomp.Of weet iemand waar ik een goedkoop setje kan vinden of als iemand een andere oplossing voor beter te remmen heeft; Laat maar komen
Comment