Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dichting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• dichting

Weet iemand van jullie of je de dichting die tussen het koppelingsdeksel en de motor zit apart kan kopen,heb dit er nl afgevezen om te laten lakken door een val van een aantal maand geleden en dit is precies een soort van kartonnen dichting ???????Nogal broos en dus stuk gedaan.
    [font=Comic Sans MS][/font]

niekes,

misschien moet ge ne keer naar uwe dealer bellen. volgens mij hebben die mannen dat ergens liggen.

groetejes
    toshke

Comment

bij hg universele dichting

nr 26000999
      zijn 3 verschillende diktes en een tube vloeibare dichting
      monteer het ni terug zonder vloeibare dichting anders blijft lekken
      en goed proper maken aan beide zijden en geen vuil in laten liggen !
      yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

in mijn boekske staat da ge dus elke keer ge een dekselke demonteerd, er de

gasket van moet vervangen... elke suzuki dealer heeft er wel ne stock van liggen.. Sux6

Comment

Niekes das een gewone pakking die ge bij een erkende Suziki Daeler te verkrijgen is. En vergeet niet Niekes, wat je zelf doet, doe je meestal beter.:biggrin:
          Comming soon, new trips
          De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
          ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
            bij hg universele dichting

nr 26000999
            zijn 3 verschillende diktes en een tube vloeibare dichting
            monteer het ni terug zonder vloeibare dichting anders blijft lekken
            en goed proper maken aan beide zijden en geen vuil in laten liggen !

Inderdaad,zeker vloeibare dichting gebruiken,maar eest eventule restjes afkrabben met een mesje ofzo.

Comment

Alles is wel al gezegd precies :biggrin: , maar bij het monteren wel je dekseltje ontvetten en vrijwaren van vorige vloeibare dichting, dit zal je ongetwijfeld zelf wel weten , weet niet wat ze origineel kosten,maar je zou ze eventueel ook zelf kunnen snijden als de prijs nogal duur uitvalt,als je adreske wil voor de pakking en de vloeibare geef je maar een seintje.

Grtzz
              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

das wa ze verkopen bij hg
                zelf te snijden
                en potteke vloeibare bij
                Oorspronkelijk geplaatst door Bladeke
                Alles is wel al gezegd precies :biggrin: , maar bij het monteren wel je dekseltje ontvetten en vrijwaren van vorige vloeibare dichting, dit zal je ongetwijfeld zelf wel weten , weet niet wat ze origineel kosten,maar je zou ze eventueel ook zelf kunnen snijden als de prijs nogal duur uitvalt,als je adreske wil voor de pakking en de vloeibare geef je maar een seintje.

Grtzz
                yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

'k vind die vloeibare dichting totaal nie nodig.
                  gewoon de oude er goed afkretsen en volledig verwijderen, en een originele pakking ertussen en terug dichtsmijten, heb'k ook al gedaan, en lekt nog altijd nie...
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                  hoe gekker hoe liever
                  -------------------------------------------

Comment

als ge de oude joint eraf 'kretst' maakt ge puttekes in de 2 vlakken

die vloiebare dient om die puttekes op te vullen zodat ge de joint ni te zwaar belast
                    het is ni verplicht van da er tussen te doen
                    maar ge zijt zeker da ge nooit miserie hebt erna
                    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Weet er iemand in welke afmetingen ge pakkingspapier kunt krijgen? En een goei adreske is ook welkom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cr0sSr0aD
                        Weet er iemand in welke afmetingen ge pakkingspapier kunt krijgen? En een goei adreske is ook welkom.
                        Volgens mij heeft zowat elke motowinkel pakkingspapier. Ik ging dat vroeger halen bij de lokale scooterdealer Het grootste formaat dat ik ooit gekocht heb was bijna A3 denk ik.
                        Mijn brommers en pocketbikes hebben nooit originele pakkingen gezien. Bij elke sleutelbeurt was ik pakkingen aan't snijden. Nogal wat goedkoper en ge neemt meer tijd om alles te inspecteren voor montage.

Comment

Ben just naar Verbol in Tienen geweest maar die had maar just 1 stuk niemeer en da was nog te dunne ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi
                            Nogal wat goedkoper en ge neemt meer tijd om alles te inspecteren voor montage.
                            Tis daarom dat ik ze ook zelf ga beginnen snijden. Als ik die bij de kortstbije honda dealer moet gaan bestellen moet ik er al op wachten en dan bestallen ze 3 van de 5 keer nog de misse ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver
                              Niekes das een gewone pakking die ge bij een erkende Suziki Daeler te verkrijgen is. En vergeet niet Niekes, wat je zelf doet, doe je meestal beter.:biggrin:
                              das is nu echt antwoord da op niks trekt ze ,nu ga je nog beweren da je het beter kan dan de garagisten tis daarom da je op een jaar zoveel motos binnenkrijgt omdat de zogezegde fijn mannen de boel heeeeeel dikswijls zef verkloten en dan zagen da je achteraf veel moet betalen . geloof me ik ken veel type motoren waarvan de meeste op het forum het deksel ni kunnen vervangen omdat bij demontage er vanalles mee loskomt bv een stomme rondel,en als je verkeerd steekt kan da ernstige gevolgen hebben.en da zijn maar enkele dingen die je meemaakt als je dagelijks met motoren werkt mensen die het zelf is willen proberen,een prulletje daar nog aan toe of mensen die ervaring hebben met mekaniek maar anders kan je toch beter opteren voor een garage is op einde van de rit nog goedkoopste

Comment

Working...
                              X