Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zuipen kan de mijn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• zuipen kan de mijn

ik heb ne sv1000s model 2003
    maar die drinkt niet maar zuipt
    ik heb hem wel op full power staan.
    maar standaard reed hij nie veel meer kilometers.
    ik doe met een tank van 17 liter.
    max 180 km dan gaat het lampje in brandt dan heb nog ongeveer 3.5 l reserve.
    dus ik ga meestal tanken rond de 200 km. ik reed vroeger met blade gemakkelijk tussen 220 km tot 250 km.
    drinken al die sv's, tlr's en tls zoveel of ligt het aan mij.
    want ik dacht ne twins minder verbruikt dan 4 cylinder.
    grtz wcf on tour

Toen ik naar een moto zocht was een SV1000 S mijn eerste keus (kwou een zilveren) maar ben daarop terug moeten komen toen ik van diverse bronnen hoorde dat hij 10l verbruikte, dus ik denk dat alle SV1000 dit hebben.
    Ik geloof dat folsky ook ene heeft, hij gaat dit beter kunnen beantwoorden.

Comment

ik heb dat ook met mijne sv hoor
      180 km dan gaan tanken of ik kan duwen

Comment

als ge er legale snelheden mee rijd zulde wel toekomen me 5/6 l op 100km

hangt veel van de rijstijl af e
        veel met meer dan halfgas rijden (zeker op heel lage of hoge toeren) doet het verbruik de pan uitswingen
        elke tuf die ik al gehad heb verbruikt rond de 10l
        maak er geen probleem van
        het plezier dak ervan krijg kan ni beschreven worden !
        yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

mijn tlr doet 150km en lampje gaat branden soms haal ik de 130 nog ni .mijn fireblade ging ook rond de 200km mee voor hij op reserve moest. kheb altijd gehoord da v twins iets dorstiger zijn. hangt ook veel van je zware hand af (ben ook wel eens benieuwd naar andere tlr of s rijders)

tlr groetjes mr.white
          R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
          maar hou het daar wel proper he mannen.
          Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

als ge veel met duo zitter rijd kan da ook wel iets aan het verbruik doen.

tlr groetjes

Comment

Ik moet ook altijd gaan tanken rond de 180/200 km.
              Maar als ik dan ga tanken krijg ik er maar 12-14 liter in, dus uiteindelijk verbruikt ie toch maar 6 à 7 liter per 100 km wat me toch helemaal niet slecht lijkt

En zo'n pussy ben ik toch ook niet :biggrin:

Algemeen bekend dat bij TL'en da reservelampken gewoon veel te rap aangaat, ge kunt daar nog gemakkelijk 30 of 50 km mee verder rijden.
              Zal bij nen SV wel niet anders zijn.

Mijne kameraad waar ik deze zomer mee naar de Alpen ben gereden, die zijne VTR zuipt pas!
              160 km en tanken! En moeten tanken, hé, bak zo goed als droog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                Ik moet ook altijd gaan tanken rond de 180/200 km.
                Maar als ik dan ga tanken krijg ik er maar 12-14 liter in, dus uiteindelijk verbruikt ie toch maar 6 à 7 liter per 100 km wat me toch helemaal niet slecht lijkt

En zo'n pussy ben ik toch ook niet :biggrin:

Algemeen bekend dat bij TL'en da reservelampken gewoon veel te rap aangaat, ge kunt daar nog gemakkelijk 30 of 50 km mee verder rijden.
                Zal bij nen SV wel niet anders zijn.

Mijne kameraad waar ik deze zomer mee naar de Alpen ben gereden, die zijne VTR zuipt pas!
                160 km en tanken! En moeten tanken, hé, bak zo goed als droog
                denk da ik teveel gas geef me de mijne. en das waar da lampke springt veel te snel aan als ge dan gaat tanken met een tlr krijgt ge er maar 12l in

tlr groetjes

Comment

Tzelfde bij de GSX-R Schuss, mijn lampje gaat meestal branden aan 210 km en ik tank dan ook maar 13 a 14 l. Terwijl in de tank 17 l kan.

Comment

bij mij ligt het er gewoon aan hoe ik rij

normaal volgens de regels 230km voor de reserve
                    beetje vlamme 200km
                    veel wheelies en veel vlamme 180km
                    bakse van 17l met 3.5l reserve
                    My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

bakske normaal tot op reserve leeg op 150 km
                      i reather ride my bike than go on and zwans

Comment

Mijn tl zuipt ook gemakkelijk 10 liter zulle ik heb zelfs eens hem op reserve gekrgen op 130 km (wel enorm aan hem gegaan) maar normaal 170 a 180 km en dan gaan tanken ja dat moet ge er bij pakken hé en shuss dat van die vtr heb ik ook al gezien zulle verleden jaar met een groep mee gegaan van pan en dergelijke en elke 160 a 170 km moeten tanken die mannen waren met ons aan het lachen. Ik heb dit jaar zelfs een plastiek jerrycanneke gekregn voor mene kerstmis van een van die manne voor als ik nog eens wou mee gaan rijden.
                        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

mijne vtr brande het lampje aan 150 als je redelijk sportif reed en als je echt de gek uithangt 130km(15l benzinetank,11liter bijdoen als lampje brand)

[font=Times New Roman][/font]

en de rsv kan ik 230tot250km meedoen ,maar wel benzinebak van 20l,16liter a17l bijdoen als lampje brand.

RSV Mille &TT(sm)
                          [font=Times New Roman]http://img186.exs.cx/img186/4025/veldyboyz1ew.gif[/font]

Comment

met mijne motorisch standaard cb500 doe ik met een boemvolle bak tot de reserve er ook uit is(dus compleet leeg) (18-20liter tank) maximum 240km, en dat is dan bij dit weer als 'k normaal rij.
                            wa em in de zomer verbruikt weet'k niemeer.
                            Oprichter 2fast4u 2004
                            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                            hoe gekker hoe liever
                            -------------------------------------------

Comment

Ik zal eigenlijk eens moeten zien wat ik verstook
                              en een lampje voor reserve staat niet op een rs dus je moet altijd gokken wanneer je gaat tanken das wel lastig ik heb de vorige keer ook zo al eens naast de autostrade gestaan zonder naft
                              maar ik denk dat ik tussen de 100-150km 20liter naft en een hoop olie verstook vooral als ie koud staat
                              rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Working...
                              X