Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schroeven loskrijgen??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Schroeven loskrijgen??

Wou vandaag eindelijk beginnen met mijn verwarmde handvaten op te zetten, maar heb nu al vanalles geprobeerd om die schroeven van de loodjes van het stuur los te krijgen en er komt geen beweging in.
    Iemand een idee hoe dat je zoiets loskrijgt? Het zijn kruisschroeven.

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
    Wou vandaag eindelijk beginnen met mijn verwarmde handvaten op te zetten, maar heb nu al vanalles geprobeerd om die schroeven van de loodjes van het stuur los te krijgen en er komt geen beweging in.
    Jah dit is geen simpel geval. Misschien beetje spek eten ofzo :tongue:

Ik zou (indien beschikbaar ergens) een lasser vragen om een staafke ertegen te lassen (als dit gaat zonder beschadiging tenminste van uw eindstukken). Dan zou het makkelijk los moeten kunnen, en een vijske is rap vervangen. just an idea ...

Comment

Als de schroef nog niet beschadigt is , een vierkante schroevendraaier nemen en een griptang erop zetten!
      Is ze wel beschadigd loskloppen met zo'n speciaal handvat , ben de naam ervan kwijt! Is een handvat om bitjes in te zetten , op de schroef zetten en met de hamer een tik op geven , dit handvat draait dan 1/8ste slag ongeveer , maar betwijfel of ge dat gaat hebben.
      You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

En als de schroef helemaal naar de vaantjes is , uitboren met een fijn boortje en de restjes uit de draad prullen , ofwel nieuwe draad tappen!

Comment

Ergens een klop shroevedraaier lenen,normaal moet dat lukken.Anders een gaatje in boren en een linkse tap in draaien en dan komt dat los.

Comment

Een oud middeltje voor het loskrijgen van schroeven is er wat cola op te doen,
            dat helpt als de schroeven vastgeroest zijn, ga nu niet beweren dat het waar is, maar cola zou roest oplossen
            Moet wel zeggen dat ik het nog niet heb geprobeerd.
            Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Ik zou gewoon het losdoen met ene slagschroevendraaier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                Ergens een klop shroevedraaier lenen,normaal moet dat lukken.Anders een gaatje in boren en een linkse tap in draaien en dan komt dat los.
                Da was't !:biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door forummoeke
                  Een oud middeltje voor het loskrijgen van schroeven is er wat cola op te doen,
                  dat helpt als de schroeven vastgeroest zijn, ga nu niet beweren dat het waar is, maar cola zou roest oplossen
                  Moet wel zeggen dat ik het nog niet heb geprobeerd.

Moet da de regular cola zijn of mag da ook light zijn? :biggrin:
                  http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
                    Moet da de regular cola zijn of mag da ook light zijn? :biggrin:
                    je hebt ook nog altij light lemon

Comment

wd-40 al geprobeerd?

den boel daar is goed mee inspuiten en laat da maar is een paar uurs trekken
                      nog is inspuiten en nachtje laten trekken
                      veel kans dat loskomt
                      My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

Ik zou het toch ook bij den slagschroevendraaier houden hoor.

Tot nu toe al alles mee losgekregen.

Comment

Merci voor de reacties, maar met de slagschroevendraaier komt het ook niet los heb het vandaag geprobeerd, denk als ze nie zuinig zijn geweest met de locktide.
                          Ga hem gewoon binnendoen bij de dealer hij moet toch op onderhoud

Comment

een dikke vise grip op uw stuurgewichten en iemand die meedraait met een schroevedraaier

en gij draait met de vise grip
                            2x zoveel kracht
                            yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
                              een dikke vise grip op uw stuurgewichten en iemand die meedraait met een schroevedraaier

en gij draait met de vise grip
                              2x zoveel kracht
                              Opletten , weet nu niet hoe dat bij een Suz. zit , maar bij mijne Cbr waren die vanbinnen afgevlakt en de handvaten aan de tegenovergstelde zijde , kon dus niet met de stuurgewichten draaien of ge draaide uw handvat kapot !

Comment

Working...
                              X